MrZand wrote:
eSim, Ziggo app voor AppleTV, visual voicemail, ApplePay (de laatste komt eindelijk). Ik vraag me af waarom het allemaal zo onnodig lang duurt in NL. Dat kan niet komen door benodigde ontwikkeltijd. Daar duurt het te lang voor. Kennelijk staat de klant niet centraal?
Deze vragen moet je dan, ieder voor zich, stellen aan de betreffende bedrijven. Op sommige kan ik je al wel antwoord geven:
eSim - Vodafone zegt nog in ontwikkeling te zijn, meer info volgt zodra ze daar ook meer over weten
Ziggo Go op Apple TV - Ziggo is nu intern aan het testen of er nog aanpassingen moeten plaats vinden aan de app. Eerst was er een grote test en nu is het bij Ziggo zelf (dit ook omdat men graag wil dat de cloud opnamen in de app komt, anders heb je er nog niets aan). Dus geduldig wachten, het komt eraan!
Visual Voicemail - Geen idee waarom Vodafone hier niets mee doet. Heb meer keren gevraagd waarom Vodafone dit niet wil faciliteren, desnoods tegen betaling. Maar daar is nog geen antwoord op gekomen. We blijven in het duister tasten, vraag ze het eens zelf
🙂Apple Pay - Hier is al door iCulture een mooi nieuwsbericht over uitgebracht. ING is de eerste bank die dit gaat voeren, eindelijk! Wanneer volgen andere banken? Geen idee
iCulture Apple Pay:
https://www.iculture.nl/nieuws/ing-apple-pay-datum/En als je wilt weten waarom het allemaal zo lang moet duren, vraag het de bedrijven zelf. Wie weet krijg jij wel het antwoord ? Dat de klant niet centraal zou staan, dat geloof ik niet.