Nou @Niek, dan heb je het mis. Als het niet correct is dan laat ik het ook weten. Ik ben ook niet altijd even aardig tegen Vodafone, zeker als het dingen zijn die lang duren en ze er technisch "snel" iets aan kunnen doen. Zoals dit, er kunnen zoveel dingen zijn waarom Vodafone het nog niet heeft. Wat ik denk is dat TM het alleen recht heeft en dat Vodafone misschien wel pas na een tijdje het ook mag voeren, net zoals KPN (die komt eind dit jaar ergens, heb ik begrepen). Dat ze dan niet in de keuken willen laten kijken snap ik wel en kunnen ze dan ook niet altijd open er over zijn. Misschien mogen ze het wel helemaal niet zeggen dan Apple of wie dan ook?!
Achter de schermen praat ik natuurlijk met mensen van Vodafone en daar uit ik mijn frustraties ook wel en vraag ik iedereen hoe en wat en of ze iets meer kunnen melden. Dan ben ik ook niet altijd even aardig tegen ze en kan ik vast het bloed onder hun nagels vandaan halen. Maar ja, als ze niet zoveel los willen laten, wat moet je dan anders. Verder ben ik zeer tevreden over Vodafone en heb tot nu toe altijd het bereik gehad ik die ik, dat was bij andere providers wel anders. Dus ja, dan wacht ik ook maar.
Bedek het niet met liefde maar zie het alleen wel altijd positief in en er zullen altijd redenen zijn waarom iets "nog" niet werkt. Kijk, dingen die altijd gewerkt hebben en ze stoppen er opeens mee of het duurt ontzettend lang voor dat het weer werkt, dan ben ik ook goed pissig en heb ik er ook even genoeg van. Maar verder heb ik geen klachten over Vodafone 🙂