Energieboy wrote:
Beste mensen,
Het spijt me wel, maar daar is nu echt geen prioriteit voor. Vodafone zal, net zoals alle andere bedrijven, en net zoals Ziggo nu Giganet aansluiting, tijdelijk stop zetten (uitstellen). Daar is toch nu helemaal geen haast voor.
Dat je je daar nu druk om maakt.
Ik heb liever dat Vodafone het netwerk goed blijft houden tijdens deze crisis en zorgt dat er geen storingen komen. Dat mensen bereik blijven houden in ziekenhuizen en ouderen bereikbaar kunnen blijven met videobellen.
Echt, ik snap niet dat je hier nu gaat vragen om de eSIM. Stel je maar in dat het nu nog langer duurt voor Vodafone hiermee naar buiten komt. Als ze er al mee komen (zouden komen). Sorry dat ik hier zo op reageer, maar persoonlijk denk ik: dit kan nu echt niet!
Gozer, waar heb je het over? Wat heeft het een (eSim) in Godsnaam te maken met de huidige crisis? Niets!
Als je dan toch een linkt wilt leggen zou het nu juist veel rustiger voor ze moeten zijn want iedereen zit binnen, op WiFi, dus ik gok dat het netwerk veel minder belast wordt.
Anyway, back on topic.. inmiddels zijn we 2 jaar na de lancering van eSim. Dit is dus niets nieuws meer dat onderzocht moeten worden maar gewoon mainstream. Want was als ze 5G ook eerst even 2 jaar na de lancering van de techniek gaan onderzoeken, slaat nergens op.
eSim is voor mij persoonlijk inmiddels ook gewoon een dealbreaker geworden omdat ik geen zin heb om constant met 2 iPhones rond te lopen. Vodafone moet dus gewoon duidelijkheid geven (want het gevoel bekruipt inmiddels sterk dat het dus geen ‘technische analyse’ is maar gewoon een simpele commerciële overweging).
Ik zit inmiddels ruim 10 jaar bij Vodafone, altijd zeer tevreden… Niet de goedkoopste, wel de beste. Maar door dit soort geintjes begin ik inmiddels wel de klant tevredenheid in twijfel te trekken.
Dus Vodafone: actie graag. Een datum of uitsluitsel geven.
Groeten,
Sander