Energieboy wrote:
Rebelli wrote:
Oftewel er is nog geen duidelijkheid wanneer Vodafone met de esim komt. Terwijl het al beschikbaar is bij de concurrent T-mobile.
Jammer dat Vodafone achterblijft. Toch maar overstappen?
Overstappen kan je altijd doen, het is maar wat je wilt.
En ik mag hier de vergelijking nooit maken, maar doe het toch. Mensen die geen ING hadden maar wel Apple Pay wilden gaan gebruiken, zijn er een aantal van overgestapt omdat het dan wel kan. En nu blijkt dat Rabobank en ABN Amro bank ook komen met Apple Pay. Geduld hebben en dan komt eSIM bij Vodafone ook. Maar als je geen geduld hebt, dan zou ik er zeker over nadenken om over te stappen. Let wel op, als je nu eventueel een combi deal hebt met Ziggo, dan komt deze te vervallen!
Voor een paar euro meer heb je al dubbele data bij t-mobile, geen reden om te blijven.
Ik heb destijds een extra ING rekening genomen om gebruik te kunnen maken van Apple Pay. Kost maar 1,55 per maand.
Ruud001 wrote:
Hoi Vodafone,
Is er inmiddels wat voortgang wat betreft de E-Sim? Er zijn steeds meer klanten die er om vragen. Laat a.u.b. even wat van jullie horen? Alvast bedankt. :sleeping:
Geloof me, er is zeker weten meer informatie. Alleen niet voor het publiek ?
Eind van de maand verloopt mijn abo en als Vodafone dan nog geen esim heeft, of geen duidelijkheid, ben ik over naar t-mobile.