JuulJ wrote:
Energieboy wrote:
Klanten konden in die tijd overstappen als ze dat wilden doen. Dat hebben ze gedaan, daar heeft Libertel toen verder niets geks gedaan. Dit doet nu TM toch ook? Dan kan je nu ook zeggen dat TM klanten afpakt. :scream:
T-mobile kan geen klanten afpakken als Vodafone gewoon had ingespeeld op de vraag. Na 2 jaar onzin redenen aan te moeten horen, is er eindelijk een optie op de markt.
En als het je dan nog niet eens eens lukt, om binnen 3 dagen je klanten eindelijk van informatie te voorzien... Is het vooral aan Vodafone zelf te wijten.
Dat kan je nu zo wel zeggen maar je weet niet wat er met Apple is afgesproken. Net zoals Apple Pay met ING. Andere banken willen misschien wel maar kunnen nog niet.
Dat is misschien ook zo met de eSIM. Je weet het niet, dus afwachten, dat is alles wat je kan doen. Dat andere providers niet hun afspraken op tafel leggen is natuurlijk te begrijpen en zullen ze hier echt niet delen op de community.
Maar het is makkelijk wijzen en zeggen dat men het niet goed doet. Heb geduld, je hebt nu 2 jaar moeten wachten, dan kan er ook nog wel een maand bij, of misschien wel 2. Lukt dat niet, stap je toch gewoon over.
Dit zal een discussie zijn waar we nooit uit komen. De een denkt dit en de ander denkt dat. Geeft niets, want dat maakt het altijd interessant. Afwachten, dat is wat we kunnen doen, meer niet. Ja, overstappen ?