channie0310

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wanneer begint mijn abonnement?

Mijn abonnement zou vandaag in gaan maar het is nog steeds niet in gegaan en ik heb al vaker naar vodafone gebelt maar het lukt nog steeds niet?
1 Reactie 1
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes

Hallo @channie0310

Heb je bericht ontvangen van Vodafone over de datum waarop jouw abonnement in zou gaan ? Via een brief of sms-bericht ?
Wanneer heeft jouw vorige telecom-provider jouw nul-zes-nummer vrijgegeven voor nummer-overdracht naar Vodafone?
Heb je daar bevestiging over gekregen ?

Indien je wel de bevestiging hebt gekregen dat je vandaag zult worden aangesloten op het Vodafone Netwerk. Dan moet je nog even geduld hebben. Je krijgt wordt in de loop van de dag aangesloten op het Netwerk.

Indien je geen bevestiging hebt ontvangen. Dan moet je even bellen met je vorige telecom-provider over de datum waarop jouw nul-nes-nummer wordt overgezet naar het Netwerk van Vodafone.
Heb je telefonisch besteld ? Bel dan met nummer 0800- 0560
Heb je via internet besteld ? Bel dan met nummer: 0800 - 020 00 43 Of volg de status van je digitale order online, via onderstaande weblink.
Website: https://www.vodafone.nl/support/bestelling/je-bestelling.shtml
Heb je in de Vodafone winkel besteld ? Ga dan naar de Vodafone winkel, waar je hebt besteld.

Succes !

Netwerker


E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic