KevinRinNL

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Wanneer LTE ondersteuning Samsung Galaxy Watch 6 ?

Hallo,

 

Ik lees dat Vodafone al jaren werkt aan ondersteuning van LTE op smartwatches. Recent biedt Vodafone deze functionaliteit voor Apple Watches.  Kan Vodafone aangeven of dit ooit voor andere merken ondersteund gaat worden en zo ja wanneer? En dan ook specifiek voor smartwatches van het merk Samsung?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Tjeerd85

Raadgever
  • 90Posts
  • 19Oplossingen
  • 20Likes

Zoals in meerdere topics al is aangegeven, het komt er wel, wanneer valt alleen nog geen zinnig woord vanuit Vodafone over te zeggen. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Tjeerd85

Raadgever
  • 90Posts
  • 19Oplossingen
  • 20Likes

Zoals in meerdere topics al is aangegeven, het komt er wel, wanneer valt alleen nog geen zinnig woord vanuit Vodafone over te zeggen. 

KevinRinNL
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dat heb ik ook in meerdere topics gelezen. Daarom de vraag: Als VF op korte termijn dit kan leveren dan kan ik blijven bij vodafone. Is er geen duidelijkheid dan zal ik overwegen over te stappen. Het zou zonde zijn om weg te gaan ( nadat je meer dan 10 jaar tevreden bent over de diensten) en dan ineens over 2 weken: Taadaa het is er toch. Maar feit dat hier nog geen duidelijkheid over is zegt eigenlijk dat het nog een tijdje duurt. 

 

Tjeerd85

Raadgever
  • 90Posts
  • 19Oplossingen
  • 20Likes

De vorige keer kwam de aankondiging ook op het laatste moment dus dat zal nu niet anders zijn. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic