genie13

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wanneer Komt Update Voor Htc Magic Naar Android 2.0/2.01/2.1 ?

Waneer komt update voor HTC magic naar android 2.0/2.01/2.1 ?
14 Reacties 14
Framoes

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Waneer komt update voor HTC magic naar android 2.0/2.01/2.1 ?



Dat is ook mijn vraag. Ik heb gelezen dat een aantal andere toestellen die in Nederland verkrijgbaar zijn ergens tussen januari en maart de update krijgen. Het toestel dat in maart de update krijgt maakt overigens gebruik van HTC Sense, dus is mogelijk daarom later met de update.
rvjacobs

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Voor zover ik begrepen heb vanuit HTC Persberichten gaat die update er vanuit HTC (nog) niet komen voor de Magic. Omdat er teveel verschillen zijn en te grote veranderingen die ook mede bepalend zijn of het wel goed functioneert op de hardware van de oudere modellen.
Framoes

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Voor zover ik begrepen heb vanuit HTC Persberichten gaat die update er vanuit HTC (nog) niet komen voor de Magic. Omdat er teveel verschillen zijn en te grote veranderingen die ook mede bepalend zijn of het wel goed functioneert op de hardware van de oudere modellen.



Volgens mij gaat dat met name om de toestellen met HTC Sense, omdat HTC eerst Sense moet aanpassen aan 2.0/2.1. De updates voor de HTC Magic van Vodafone komen vanuit google zelf (in samenwerking met Vodafone), omdat het een zogenaamde Google branded telefoon is (als er tenminste 'with Google' achterop staat). Voor zover ik weet moet de hardware geen probleem zijn. In veel andere landen krijgen de Magic en de Hero (praktisch zelfde hardware op de camera na) gewoon de update naar 2.0. De vraag is dus of er hier een Vodafone medewerker is die meer kan vertellen over de planning wat updates betreft.
thumper

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
vodafone magics zijn een 32b versie en kun niet HTC Sense krijken , alleen magics dat zijn 32a kun het krijken , om te zien welke versie je heeft kun je zien , eerst het toestel uitzetten en dan het terug knop vast houden en aanzetten , je krijk dan 3 androids te zien en info over het model , rom en versie , als je 32a ziet kun je in het toekomst htc sense hebben , 32b niet ( rom/ram is te klein )
simonblok

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben ook zeer benieuwd of en wanneer er een update naar 2.0 of 2.1 verschijnt voor de Vodafone HTC magic's (32b).

Misschien dat een Vodafone medewerker hier licht op kan werpen? (!)
Thorgar

Stamgast
  • 65Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
zoals de post van Thumper al aangeeft heeft 32b te weinig ROM om deze update aan te kunnen.
simonblok

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
De post van Thumper gaat over een Sense-update. Ik heb het over een gewone update naar 2.0 of 2.1. Dit is zelfs mogelijk op een G1, dus het is ook mogelijk op de HTC Magic. Ik hoop echt dat een vodafone-medewerker hier een antwoord op weet.
genie13
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik vind dit eigenlijk wel raar... Te weinig ROM? Dan wil ik mijn geld terug, ik wil wel up-to-date blijven!!
genie13
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb een mail gestuurd naar een vodafone werknemer. Ik hoop dat ik snel antwoord krijg... Ik meld me weer als ik het weet
eldee

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb een mail gestuurd naar een vodafone werknemer. Ik hoop dat ik snel antwoord krijg... Ik meld me weer als ik het weet



Benieuwd of je 'n antwoord zult ontvangen ? ? ? . Ik hoop het. . Voor jou , mij en vele anderen . .Vriendelijke groet, Eldee
genie13
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Deze Updates zijn voor Windows Mobile en Symbian (nokia). Niet voor android.
Verder nog ideen?

Op 11 februari 2010 10:53 schreef Vodafone Klantenservice het volgende:

Antwoord op uw e-mail
Waneer komt de update voor android HTC magic? Kan u op deze vraag antwoorden ...

11-02-2010 Ons antwoord
Geachte heer Oosterhuis,

Hartelijk dank voor uw e-mail. U vraagt naar een software update voor de HTC Magic.

De nieuwste software updates worden op de onderstaande link geplaatst. Wanneer de update nog niet beschikbaar is op deze pagina, zal deze nog toegevoegd worden. U kunt deze link in de gaten houden :

Windows Mobile E-mail - BlackBerry - Mobiel internetten & e-mailen

Heeft u nog vragen over dit antwoord? Ga naar Mijn support in My Vodafone en voeg uw reactie toe aan uw gestelde vraag of beantwoord deze e-mail.

Met vriendelijke groet,

Vodafone Klantenservice

09-02-2010 Uw vraag
Waneer komt de update voor android HTC magic?
Kan u op deze vraag antwoorden via het vodafone forum (want ik ben niet de enige met de vraag)?

Wanneer Komt Update Voor Htc Magic Naar Android 2.0/2.01/2.1 ? - Vodafone Forum

Alvast bedankt
09-02-2010 Reactie.
Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw e-mail.
U ontvangt binnen 2 werkdagen bericht van ons.

Met vriendelijke groet,
Vodafone Klantenservice

Dit kreeg ik terug....
En er direct maar weer een andwoord op gegeven...
simonblok

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wat een totaal niks zeggend antwoord! Ik kreeg precies hetzelfde antwoord een aantal maanden geleden toen ik om de 1.6 update vroeg. Een android-update komt echt niet tussen de updates voor windows mobile en symbian te staan lijkt me. Ondertussen al iets terug gehoord genie13?
genie13
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik vind het gewoon raar dat ze geen fatzoenlijk antwoord geven... Maar ik heb nog niks terug gehoord. Ik hou de site www.androidworld.nl in de gaten mischien dat zij iets weten? Ik zal ook contact met hun opnemen mischien kunnen zij het uitzoeken. Anders ga ik rooten enz.

Echt RaaR!
Framoes

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Als het goed is komt er een update aan. Helaas is het wel een update naar 2.0.1 en niet 2.1 (misschien te zwaar). 'Vodafone gaat HTC Magic voorzien van Android 2.0' | Mobile | Tweakers.net Nieuws
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic