dark-kova

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Wanneer 4.2 voor S3

Wanneer komt de update van 4.2 voor de Galaxy S3 Branded Phones ?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
melvintje

Raadgever
  • 241Posts
  • 5Oplossingen
  • 38Likes
Yep is branded, maar maak je geen zorgen, de update naar 4.1.2 voor Vodafone branded is beschikbaar, dus updaten via OTA en kies om 4.1.2 te installeren

Bekijk in context

15 Reacties 15
melvintje

Raadgever
  • 241Posts
  • 5Oplossingen
  • 38Likes
Dat ligt aan Vodafone, maar dit ken je omzetten naar PHN(unbranded firmware) maar dat vereist extra stappen, 
Ik vermoed dat 4.1.2 voor vodafone branded in januari komt, maar dat is een kwestie van afwachten, deze kan natuurlijk ook direct komen als samsung hem uitbrengt
dark-kova
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
brengt het risico's als ik een unbranded firmware erop zet?
en hoe moet zoiets? en wat is eigenlijk het verschil?
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi Dark-kova,

Ik kan je niet aangeven wanneer de update precies uitkomt. We testen alle updates uitvoerig alvorens deze gedownload kunnen worden. Check regelmatig even via je toestel of de update beschikbaar is.

Het installeren van unbranded firmware kan ervoor zorgen dat je de garantie van je toestel verliest. Houd hier dus rekening mee.
elroy944

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
als je een branded toestel unbranded maakt met originele firmware mag samsung deze niet weigeren voor de garantie... Ga je er een custom rom (niet origineel) op zetten dan kan samsung het weigeren onder garantie te repareren...
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
elroy944 schreef:
als je een branded toestel unbranded maakt met originele firmware mag samsung deze niet weigeren voor de garantie... Ga je er een custom rom (niet origineel) op zetten dan kan samsung het weigeren onder garantie te repareren...
Helemaal mee eens. Let er goed op dat alle wijzigingen die je zelf maakt invloed kunnen hebben op je garantie.
melvintje

Raadgever
  • 241Posts
  • 5Oplossingen
  • 38Likes
Custom kunnen ze inderdaad weigeren, terugzetten is altijd mogelijk en heeft zo zijn programmatjes,
 
Als je vanaf stock naar stock gaat is er niks aan de hand
TumblingDice

Stamgast
  • 97Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
melvintje schreef:
Custom kunnen ze inderdaad weigeren, terugzetten is altijd mogelijk en heeft zo zijn programmatjes,
 
Als je vanaf stock naar stock gaat is er niks aan de hand
Welke programma's praat je over ? 
dark-kova
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ik zie nu net toevallig dat 4.1.2 uit is voor de vodafone branded s3 modellen.
melvintje

Raadgever
  • 241Posts
  • 5Oplossingen
  • 38Likes
ODIN onder andere
 @dark-lova,
Inderdaad sinds vandaag is 4.1.2 uitgebracht voor VDF(Vodafone branded) en PHN(unbranded) toestellen
dark-kova
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
hoe kan ik precies zien of mijn s3 branded is?
melvintje

Raadgever
  • 241Posts
  • 5Oplossingen
  • 38Likes
Via de dialer, (als je een nummer intypt)
 
Typ dan *#1234# in
 
Dan krijg je een venster, noem eens op wat er in dit venster staat
dark-kova
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
AP: I9300XXDLIH
CP: I9300BUDLI2
CSC: I9300VFGDLJ1
 
is dit vodafone nl branded? zo nee wat dan wel?
melvintje

Raadgever
  • 241Posts
  • 5Oplossingen
  • 38Likes
Yep is branded, maar maak je geen zorgen, de update naar 4.1.2 voor Vodafone branded is beschikbaar, dus updaten via OTA en kies om 4.1.2 te installeren
Paulvz

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bij mij staat er bij CSC de code voor unbranded. Hoe update ik alvast naar 4.2 dan? Normaal gesproken die ik via softwareupdate onder Toestel bij instellingen een zogeheette OTA update en krijg dan alles binnen
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Paulvz schreef:
Bij mij staat er bij CSC de code voor unbranded. Hoe update ik alvast naar 4.2 dan? Normaal gesproken die ik via softwareupdate onder Toestel bij instellingen een zogeheette OTA update en krijg dan alles binnen
Je bedoelt 4.1.2 neem ik aan? Updates worden meestal in termijnen uitgebracht. Het zou dus best kunnen dat anderen de update wel al hebben terwijl jij er nog op moet wachten. Nog ff geduld dus! 😉 Zoals je zelf ook al aangeeft krijg je een melding als er een update beschikbaar is.

Groeten - Kind regards

Maartje

Moderator
Smartphone Crew - Forum NL


E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic