Pattoon

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

Wachtwoord wijzigen?

Ik krijg midden in de nacht een e-mail met het verzoek mijn wachtwoord te wijzigen? Sindsdien kan ik niet meer inloggen op Mijn Vodafone en via Vodafone app? Nu heb ik opnieuw mijn wachtwoord proberen te veranderen maar krijg ik een time-out van het verzoek! Zowel op de 4G als op de Wi-Fi!

Hebben jullie last van een storing?


5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 12296Posts
  • 3561Oplossingen
  • 3205Likes
Goede morgen Pattoon
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Waarschijnlijk is er een storing. Aangezien ik zelf ook niet kan inloggen (zowel op de app als via de browser). Denk dat we even moeten wachten tot Vodafone een bericht uitbrengt. In ieder geval heb je niet alleen het probleem.

Fijne dag en het is koud buiten hoor 🙂
Energieboy
Expert
Expert
  • 12296Posts
  • 3561Oplossingen
  • 3205Likes
Zie net een topic dat er een storing is:
https://forum.vodafone.nl/vodafone-nieuws-57/storing-my-vodafone-298076#post309257

Ook Steven heeft net een bericht geplaatst:
https://forum.vodafone.nl/archief-2018-48/storing-my-vodafone-298075#post309256

Dan weten we het nu en hopen dat het snel oplost.
Pattoon
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes
Energieboy Aah top bedankt!

Koud!? Nee hoor lekker een vroege ochtend wandeling met de hond in de sneeuw, heerlijk! Vorig jaar op de piste met -21 graden dat is koud??
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Aangezien de storing al een tijdje is opgelost zal ik dit topic nu sluiten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic is nu gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic