TheRaptor

Gedreven Meedenker
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

Wachtwoord van de WiFi Spots veranderen

Ik kan in myZiggo het wachtwoord van mijn WiFi Spots niet wijzigen. Als ik het wachtwoord invul blijft de knop wijzigingen opslaan lichtgrijs. Ik heb 6 weken geleden aan de bel getrokken bij het Ziggo webcare team. Hun geven aan dat er een storing is. Tot op heden is deze storing nog niet opgelost. Ik kan altijd nog niet het wachtwoord wijzigen.

Hebben jullie hier ook last van? Weet iemand wanneer hier een oplossing voor komt?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
9Welkom op de Vodafone community!

Ik kan me voorstellen dat het niet fijn is als je het wachtwoord niet zelf kunt instellen TheRaptor
Ik raad je aan om deze vraag via de community van Ziggo te stellen. Mijn collega's daar kunnen met je meekijken in de systemen etc. Dit kan ik helaas niet.

Laat je even de link van het topic weten? Dan kunnen andere community leden ook via die link meteen uitkomen bij het juiste topic.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
9Welkom op de Vodafone community!

Ik kan me voorstellen dat het niet fijn is als je het wachtwoord niet zelf kunt instellen TheRaptor
Ik raad je aan om deze vraag via de community van Ziggo te stellen. Mijn collega's daar kunnen met je meekijken in de systemen etc. Dit kan ik helaas niet.

Laat je even de link van het topic weten? Dan kunnen andere community leden ook via die link meteen uitkomen bij het juiste topic.
TheRaptor
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Oh heeft Ziggo weer een apart forum? Hoe kan ik het forum benaderen? Kan ik hier met dezelfde inloggegevens mee inloggen?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Voor Ziggo kun je hier terecht: https://community.ziggo.nl
TheRaptor
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Er was al een andere forumlid die een thread had aangemaakt: https://community.ziggo.nl/wifispots-116/wachtwoord-wifispots-wijzigingen-29271/index1.html#post298258
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ah top, dan lees ik daar ook even mee, dan ben ik meteen ook op de hoogte 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic