Netje77

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wachtwoord gekraakt

Beste Vodafone
Ik ben bij jullie al heel lang klant en ik heb de ziekte MS. Vandaar dat ik een klein boekje had met al mijn wachtwoorden. Nu heeft mijn ex omdat hij me wilt zieken dat boekje stiekem gevonden in huis en weg gestopt of meegenomen of wat dan ook. Dit heeft hij gedaan om ook bij oa Facebook enz te kijken of en met wie ik allemaal contact heb. Heel kinderachtig. Bij de meeste dingen kon ik al n nieuw wachtwoord maken doordat ik ze gemaild heb want hij had ook mijn email account gehackt, nu wilde ik mijn Vodafone account ook t wachtwoord veranderen maar weet ik dus niet mijn wachtwoord meer en miss heeft hij het al veranderd. Zouden jullie me dat miss via SMS ofzo kunnen sturen? Via mail mag ook maar Sms vind ik veiliger. Ik heb trouwens een Samsung s6. Kan hij ook mijn telefoonnummer gekopieerd hebben ofzo zodat hij ook al mijn Sms jes krijgt? Veel wachtwoorden heb ik via SMS gekregen. Hopelijk kunnen jullie me helpen met een nieuw wachtwoord voor my Vodafone .
Groetjes Antoinette
4 Reacties 4
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi ,

Erg vervelend wat er is gebeurd! Zou je met spoed zo snel mogelijk contact kunnen opnemen met 1201 en dan de optie MyVodafone te kiezen en bij de afdeling MyVodafone dit verhaal uit leggen zodat zij zo nodig actie kunnen ondernemen.

Nee je kunt niet zomaar en SMS van en ander ontvangen of hij moet en erg ervaren ICT'er zijn door je telefoon te kraken maar daar ga ik niet van uit. Zolang de SMS berichten bij jou zijn aangekomen op het nummer dat je gebruikt (dat nummer is identiek en dus niet voor andere verkrijgbaar) en hij niet je telefoon kon unlocken kan dit niet voorkomen.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Netje77 , hopelijk is het inmiddels nog gelukt via de klantenservice?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic