Snorkel

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wachttijden

Hallo,

Ik weet niet precies waar ik dit moet plaatsen, er is namelijk niet echt een forum voor. Maar dit begint best wel belachelijk te worden. In het afgelopen jaar heb ik enkele malen contact gehad met de klanteservice over zaken die niet online zijn af te handelen. Maar de wachttijd was daarbij iedere keer langer dan 30 minuten voordat ik uberhaupt iemand kon spreken.
Nu weer hang ik aan de telefoon omdat het probleem waar ik mee kamp tegen de beloften van Vodafone in nog steeds niet is opgelost. En ook nu sta ik ondertussen al 25 minuten in de wacht en zie ik online dat mensen aan het klagen zijn dat ze al 45 minuten aan het wachten zijn.

Ik begin hier een beetje moedeloos van te worden. Het is niet zozeer iets waar hier op dit forum iets aan gedaan kan worden. Het moge alleen wel bekend zijn bij vodafone dat bij mijn aanstaande contractverleninging jullie met een ongebruikelijk voordelig bod moeten gaan komen om die lakse service acceptabel te maken.

Mvg,
Snorkel
1 Reactie 1
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Snorkel , het is natuurlijk niet fijn dat je zo lang moet wachten. Ik raad je aan om anders een e-mail te sturen. Dat is ook mogelijk via onze website. Via het forum kunnen we je inderdaad niet verder helpen. Ik zal dit topic dan ook sluiten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic