Moppje1986

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Waarom zit er 5 euro verschil bij het afsluiten van een nieuw abbonement tussen vorige week en vandaag? Met dezelfde databundel en nieuw toestel?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Dan had ik het dus toch goed gezien dat het toestel anders is.
Weet niet zoveel van Android af maar toestel verschillen kan ik dan nog wel zien 😉

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Moppje1986
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Zou het zo kunnen zijn dat je tweede plaatje om een Pro gaat en die eerste niet? En de prijzen fluctueren, zou misschien net zo kunnen zijn dat de prijzen duurder zijn geworden. Mijn eerste voorbeeld lijkt me aannemelijker dan de tweede.

Voor meer vragen zou je kunnen vragen aan de klantenservice van Vodafone of de vraag via Facebook of Twitter stellen. Hier via de community kunnen we je er geen antwoord op geven, als klanten onder elkaar.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Moppje1986

Welkom op de Community.
Op dit moment kan ik niet veel uit je screenshots halen. Dit is omdat je 2 verschillende toestellen hebt geselecteerd: S10 Plus en de S10 en 2 verschillende kleuren. Bij de een kies je ervoor om maandelijks meer te betalen dan bij de ander.
Het is dan ook logisch dat tussen de 2 toestellen op je screenshot een verschil zit.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Dan had ik het dus toch goed gezien dat het toestel anders is.
Weet niet zoveel van Android af maar toestel verschillen kan ik dan nog wel zien 😉
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic