hai1234

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Waarom zie ik een inactief account in My Vodafone?

Hoi, ik heb recent mijn abonnement verlengd onder een nieuwe naam. Nu lukt inloggen in de vodafone app niet meer. Als ik mijn email adres invul krijg ik gegevens van mijn oude abonnement te zien en staat er dat het account niet meer bestaat. Maar als ik een nieuw account wil aanmaken zegt ie dat dat niet kan omdat er al een emailadres is gekoppeld aan een account. Als ik het oude account verwijder krijg ik nog steeds die melding. Wat moet ik doen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3518Posts
  • 1062Oplossingen
  • 1152Likes

Hi @hai1234, goedemorgen!

Goed dat je even aan de spreekwoordelijke bel trekt. Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je een My Vodafone account hebt geregistreerd met jouw hotmail e-mailadres. Hierin zijn op dit moment 2 accounts gekoppeld. Het oude inactieve account heb ik voor je verwijderd. Dit is binnen max. 24 uur verwerkt en zal ervoor zorgen dat nu bij het inloggen direct de gegevens van het actieve account krijgt te zien 🙂

Bekijk in context

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3518Posts
  • 1062Oplossingen
  • 1152Likes

Hi @hai1234, goedemorgen!

Goed dat je even aan de spreekwoordelijke bel trekt. Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je een My Vodafone account hebt geregistreerd met jouw hotmail e-mailadres. Hierin zijn op dit moment 2 accounts gekoppeld. Het oude inactieve account heb ik voor je verwijderd. Dit is binnen max. 24 uur verwerkt en zal ervoor zorgen dat nu bij het inloggen direct de gegevens van het actieve account krijgt te zien 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic