Hoi
thats_wendy Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Wat vervelend zeg maar wel goed dat er iemand is geweest die met je mee heeft gekeken. Zelf controleer ik elke maand mijn rekening, dan valt zoiets natuurlijk ook gelijk op. Zou ik een volgende keer dan ook zeker even doen, als tip
🙂Ik heb me altijd laten vertellen dat het terug betalen van een creditnota alleen kan via een volgende rekening en dan verrekenen ze het bedrag. Maar 4 maanden geleden zei
Steven, een moderator van Vodafone het volgende bij een klant met deze zelfde vraag: Je kunt eventueel ook via mijn collega's aanvragen om het terug te storten op jouw rekening (indien het niet verrekend is). Het terugstorten duurt 15 werkdagen.
En met zijn collega's zegt hij dat je contact op moet nemen met de
klantenservice van Vodafone, door te bellen of door een
chat te starten. Eventueel zou je nog een privé bericht kunnen sturen via
Facebook of
Twitter.
Dus ik ga er vanuit dat het ook wel mogelijk is om het geld op je rekening terug gestort te krijgen. Het beste is toch om even contact op te nemen met de
klantenservice van Vodafone. Want die kunnen ook in het systeem voor je kijken.
Succes en laat nog even weten wat je hebt gedaan.