Rinustp

Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes

Waarom werkt de applicatie opeens niet meer?

Sinds twee weken heb ik de MyVodafone applicatie geïnstalleerd op mijn Samsung smartphone.
Dat werkte goed maar sinds de "werkzaamheden" van het afgelopen weekend kan ik niet meer inloggen via de app.
Hij doet het gewoon niet meer. Ik heb wel een account via de laptop dus dat hoef ik toch niet meer allemaal opnieuw te doen? Dat account werkt wel.
De fout zit dus in de app. Bij de reacties van de app op Play zie je dat er meer mensen last van hebben.

Ik denk dat ze afgelopen weekend bij de werkzaamheden vergeten zijn de API toegang in de website te herstellen.

Maar ja, dan maar zonder app.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Rinustp

We zijn er op de hoogte van dat klanten met prepaid en hybride inderdaad meteen vanuit de app doorgelinkt worden naar de website. Dit heeft te maken dat prepaid en hybride klanten omgezet zijn vorige week naar heet nieuwe systeem. Voor meer informatie kun je bij dit topic terect: http://forum.vodafone.nl/t5/Apps-Diensten/My-Vodafone-Prepaid-vernieuwd/m-p/248286/highlight/true#M6...

Of het opgelost gaat worden en wanneer dit is durf ik (nog) niet te zeggen.

Groetjes Steven-

Bekijk in context

41 Reacties 41
minesaus

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo ik heb me abbonement zaterdag gekregen maar me My vodafone werkt niet en bij de website ik probeer morgen wel een mederwerk te bellen maar als je de oplossing hebt zeg het me

Anonymous
Niet van toepassing
Hey minesaus,

Dat klopt dat my vodafone niet werkt. Er zijn namelijk werkzaamheden in de systemen van Vodafone tot deze middag. Daarna kun je proberen een account aan te maken.. mocht het dan niet lukken kun je contact opnemen met de klantenservice.
Groetjes Steven
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Bericht is verplaatst naar het Apps & Diensten board. Nieuwe link, http://forum.vodafone.nl/t5/Apps-Diensten/My-vodafone-werkt-niet/td-p/248173 MyVodafone vragen valt onder dit board.
Anonymous
Niet van toepassing
Is het nog gelukt minesaus?
robver

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
sinds gisteren, na de aanpassine werkt deze app nog wel voor mijn nummer met abonnement, maar bij mijn tweede nummer met prepaid start deze my vodafone als website op n plaats van de vertrouwde app weergave met zijn functies
wat kan ik doen? alvast bedankt voor de hulp
Anonymous
Niet van toepassing
Hey robver,

Het klopt inderdaad dat sinds de nummers zijn gemigreert van het oude naar het nieuwe systeen (prepaid nummers) dat de app niet meer werkt en dat je doorgelinkt wordt naar de website.
Wij zijn hier al op de hoogte van en zijn hier mee bezig.
robver

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
bedankt voor jouw reactie
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
We hebben inmiddels ook een topic hierover online geplaatst, klik hier om naar het topic te gaan.
balen

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Helaas, ondanks allerlei pogingen (nieuwe wachtwoorden, andere browser) lukt het niet om in te loggen op myvodafone sinda afgelopen zaterdag. (het is nu donderdag de volgende week)
Vodafone zelf is onbereikbaar; meer dan 30 minuten in de wacht lijkt normaal te zijn.
Ook de voorkeuzenummers zoals vermeld op de website zijn niet aanwezig (onderdeel 6).

Voor de belasting wil ik heel graag mijn facturen opvragen. (krijg wel een sms van vodafone, maar daar heb ik niets aan; daarmee kan ik niet inloggen)
Besturingssysteem is windows 8 en browser die (altijd gewerkt heeft) google chrome.

Iemand enig idee hoe dit op te lossen?

Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Rinustp heb je de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Welke melding krijg je als je probeert in te loggen?
Rinustp
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes
Nadia, Ik heb de app al drie keer opnieuw geïnstalleerd en ook de temp-map op mijn mobiel (Android) verwijderd.

Ik krijg geen foutmelding maar als ik op het icoontje van mijn account klik moet, normaal gesproken, het icoon richting het Vodafone logo gaan en blijven. Daarna verschijnt dan je persoonlijk menu.

Zo was het eerst. Nu gaat mijn accounticoon wel richting het Vodafone logo maar komt direct weer terug. De app maakt dan verbinding met mijn account op de website. Dus via de browser.
Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Dan heeft een applicatie geen zin.

RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
Ik ben al ingelogd en kan alle informatie gewoon bekijken. Wellicht is er iets stukgegaan aan de inlogprocedure bij de werkzaamheden, waardoor mensen die niet ingelogd zijn er niet meer in kunnen.
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Rinustp

Heb je een abonnement of prepaid?
Bij prepaid klopt het inderdaad dat je door wordt gelinkt naar de website op dit moment.

Rinustp
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes
Eigenlijk beide maar het zal via prepaid gaan.
Ik heb een Hybride en die staat onder de categorie prepaid.
Wordt dit binnenkort opgelost of is het een meerjarenplan?
Of werkt de app nooit voor prepaid?
Dat wordt dus voorzichtiger met het gebruik van het tegoed.
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Rinustp

We zijn er op de hoogte van dat klanten met prepaid en hybride inderdaad meteen vanuit de app doorgelinkt worden naar de website. Dit heeft te maken dat prepaid en hybride klanten omgezet zijn vorige week naar heet nieuwe systeem. Voor meer informatie kun je bij dit topic terect: http://forum.vodafone.nl/t5/Apps-Diensten/My-Vodafone-Prepaid-vernieuwd/m-p/248286/highlight/true#M6...

Of het opgelost gaat worden en wanneer dit is durf ik (nog) niet te zeggen.

Groetjes Steven-
Rinustp
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes
Okay Steven, bedankt voor het antwoord. Ik heb de app inmidels verwijderd want die heeft zo geen zin meer.
Jammer dat Vodafone dit niet naar de klanten heeft gecommuniseerd.

balen

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja, lastig probleem voor iedereen denk ik.....
Het is nu zaterdagavond en nog steeds kan ik mijn facturen niet ophalen.
Heb het wel weer via de telefoon geprobeert, maar na 45 minuten in de wacht toch maar opgehangen.
Jammer dat je dit niet aan de consumentenbond kwijt kunt (of kan dat wel?) misschien kan iemand daar op reageren?
Krijg je van mij meteen een Kudo!!!!

Anonymous
Niet van toepassing
Hey balen

Als ik het goed begrijp heb je al vanalles geprobbeerd om in te loggen maar lukt het nog steeds niet.
Als ik het goed lees (correct me if i am wrong) heb je al een andere browser geprobeerd. Heb je ook eens geprobeerd om de cookies te verwijderen?
Welke foutmelding krijg je?

Het is afgelopen week inderdaad erg druk geweest. Wat je kunt doen is eventueel proberen via de chat of maandag via de klantenservice. Zij zijn vanaf 8 uur geopend. Geef hierbij dan ook door welke foutmeldingen je kreeg en wat je allemaal al geprobeerd hebt. Mochten zij het niet opgelost krijgen dan dienen zij een case erin te zetten voor de technische dienst. De chat is wel alle dagen geopend alleen overdag.

Hoe graag ik je ook vanuit hier verder wil helpen, kan ik hierin verder niks in betekenen. Dit heeft te maken met dat ik vanuit hier niet in de systemen van Vodafone kan omdat hier geen privacy gevoelige gegevens gedeeld worden.
balen

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Klopt, IE en Google chrome werkt niet, cookies verwijdered, werkt niet.
foutmelding:
Er is iets misgegaan op deze pagina
We gaan ermee aan de slag. Probeer het later nog eens.

Maandag dan maar weer eens proberen of vodafone bereikbaar is.....
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic