Edo

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Waarom vind ik hier niets over Future Target en ezitv?

Vandaag helaas moeten constateren dat er al enige tijd wekelijks geld wordt geincasseerd op mijn Vodafone factuur. Op internet blijkt dat er wel meer problemen zijn met Future Targets en ezitv.

In de zoekresultaten van Google wordt een link gegegeven naar het Vodafone forum maar ook dat de resultaten bewust niet-zichtbaar zijn gemaalt met een robots.txt bestand.
Het verwondert mij wel dat de 'onrechtmatige' wekelijkse incasso al minimaal sinds juni speelt maar er op dit forum nog helemaal niets over te vinden is.

Mijn vraag is of andere Vodafone klanten een probleem met Future Targets hebben en wat zij hiertegen gedaan hebben.

Hopelijk blijft dit bericht op het forum zodat er een oplossing kan worden geboden.
6 Reacties 6
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
@Edo,

Vervelend om te lezen dat je kosten maakt voor een sms- of internetdienst van een derde partij. Op onze website kun je hier meer informatie over vinden. Daar kun je ook lezen hoe je deze diensten uit kunt zetten.
ellekari

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hoe komt het dat Vodafone zonder mijn toestemming 5 euro p/w incasseert en bijschrijft op mijn rekening tgv futuretarget. Het is een SMS dienst waar ik me voor zou hebben aangemeld. Volgens mij heb ik me nergens voor aangemeld. En zo ja, dan toch echt per ongeluk. Waarom controleert Vodafone dit soort plotselinge afschrijvingen niet. Ik ben al zolang klant.
Edo
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik hoop dat het afmelden gelukt is. Bij het telefonisch contact met de helpdesk kwam er een heel verhaal over dat er eerst een onderzoek zou moeten plaatsvinden op basis van een 'klacht' die in moest indienen.

Ik sluit mij aan bij de reactie dat Vodafone een plicht zou moeten hebben met welke diensten men een betalingsregeling heeft. Vodafone faciliteert feitelijk dit soort louche praktijken door het geld over te blijven maken aan deze bedrijven. Op het moment dat er eerste signalen van klanten komen dat er op een oneigenlijke manier geld van hun rekening wordt geincasseerd hoort Vodafone dit betalingsverkeer direct tegen het licht te houden en minimaal te bekijken welke dienst wordt aangeboden door het bedrijf en of het uberhaupt wordt aangeboden.
Strafrechtelijk zou je het faciliteren kunnen noemen van 'criminele' praktijken.




Anhtuan073

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb dus ook sinds afgelopen week pas geconstateerd dat er al sinds juni 5 euro per week is betaald wat daarna pas maandelijks bij mij werd geïncasseerd. Ik heb bij mijn weten niets geaccepteerd of nergens een SMS naar verstuurd. Wat doet Vodafone hiermee en hoe kan ik mijn geld terug krijgen.
Anonymous
Niet van toepassing
Je kunt het indienen via my Vodafone of via https://www.vodafone.nl/e-mail/
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic