Reva-amusement

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Waarom ontvang ik geen dubbele data bij mijn abonnement?

Bij mijn abonnement hoort 200  om de een of andere reden krijg ik nu maar 100  mijn abonnement hebben jullie veranderd was altijd staat ook in contract 200 al 2 keer telefonisch contact gehad met de belofte van jullie om het te Veranderen tot nu toe nog niet gebeurd 

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 12258Posts
  • 3558Oplossingen
  • 3200Likes

Even een vraagje, is die 200 dan het geval van combinatie abonnement Ziggo en Vodafone? Zo ja, controleer dan eens je adres gegevens bij Vodafone en bij Ziggo. Als hier een kleine tik fout in zit dan krijg je al geen extra GB. Dus controleer dat als eerst en pas deze dan aan, mocht er iets niet goed zijn in je adres gegevens.

Reva-amusement
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb gewoon altijd 200 gehad Vodafoon heeft de wijziging naar 100 gemaakt dus gewoon terug corrigeren naar 200 jullie kennen mijn contract toch inzien 

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 136Posts
  • 42Oplossingen
  • 48Likes

Hi @Reva-amusement, welkom op de Community!

Wat vreemd dat de benefits niet goed toegepast worden. Ik zie dat er inmiddels een opdracht is aangemaakt voor een andere afdeling en dat zij erop terugkomen binnen enkele werkdagen. Uit compensatie is er een extra gratis bundel opgevoerd, zie ik. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 12258Posts
  • 3558Oplossingen
  • 3200Likes

Beste @Reva-amusement 
Je schrijft; "jullie kennen mijn contract toch inzien"

Ik ben niet werkzaam bij Vodafone, dus ik ken niets, alleen advies geven. Gelukkig heeft Vincent je bericht, hij is wel werkzaam bij Vodafone.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic