Als eerste wou ik aangeven dat ik het jammer vindt dat enkel mijn eerste vraag beantwoord werd.
quote:
We verkopen geen losse toestellen, alleen met abonnement. Hierdoor verschillen de prijzen.Stap 1 van het samenstellen van een abonnement is het kiezen van een telefoon.
Stap 2 is pas het kiezen van een bijbehorend abonnement.
Ik heb zojuist de prijs van het toestel gevonden. Deze zat verstopt in de 2e stap van het samenstellen van een abonnement....
quote:
Het ligt er dus aan welk abonnement je wilt,
vandaar dat er geen prijzen weergegeven worden op de beginpagina.Wat je hier roept, dat de prijs afhankelijk is van het abonnement is niet wat ik ervaar. De toestelprijs blijft atlijd gelijk ondanks het wisselen van type of duratie van het abonnement.
Het kan toch niet zijn dat jullie verwachten dat ik per telefoon de bijbehorende pagina open, zelf noteer wat de prijs is per toestel om zo 1990's style zelf een vergelijking te moeten doen?