lamorena

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Waarom moet ik zoveel moeite doen om een Vodafone abonnement te krijgen?

Bij aanvraag nieuw abo via de Vodafone website wordt mijn simkaartnummer niet geaccepteerd!
Bij later opieuw proberen (weer alle gegevens invoren), wordt weer niet geaccepteerd.
Chatten kan ook niet: is erg druk probeer later nog eens (en weer alles invullen zeker).
Bellen dan (0800...): kunnen niet helpen, morgen terugbellen naar klantenservice 1201 (werk natuurlijk niet - ben nog geen klant). Probeer dan 0900... moet je wel voor betalen.

Bij veel providers werkt de klantenservice iig goed TOTDAT je klant bent en laat het daarna te wensen over.

Het lijkt erop dat het bij Vodafone nu al mis gaat.

Ik was lang een tevreden Ben gebruiker, maar hun klantvriendelijkheid holt de laatste tijd achteruit. Dat is voor mij de reden om over te stappen.
Omdat ik ook geen email adres kan vinden van Vodafone laat ik mijn ervaring maar hier achter.
Misschien kunnen jullie er iets mee.
Tot over een paar jaar misschien?

1 Reactie 1
Anonymous
Niet van toepassing
Hey@Lamorena,

Jammer om te lezen dat het zo gaat.
Voor een nieuw abonnement dien je idd contact op te nemen met de klantenservice of je kunt langs een winkel gaan.

Helaas kunnen we hiermee niks doen omdat het forum bedoeld is voor tips and tricks door en voor klanten van Vodafone /forumleden.

Groetjes stevied86
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic