Nicksaan

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Waarom kan ik op de app mijn contract niet verlengen?

De app is elke x niet in s taat om mn product te verlengen, en ik wil heel snel een nieuwe android uitkiezen want mn huidige is niet veel meer waard. Voordat deze straks ineens ermee ophoudt.

 

Graag assistentie zsm

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3610Posts
  • 1097Oplossingen
  • 1186Likes

Hi @Nicksaan, welkom hier. 

Logisch dat je graag zo snel mogelijk je abonnement wilt verlengen als je huidige toestel aan het einde van zijn Latijn is. Op basis van je mobiele nummer zie ik dat het een zakelijke aansluiting betreft. Via de Community hebben we helaas beperkte inzage en rechten wat betreft Vodafone Business. Ik kan deze verlenging dus niet voor je in orde maken. Je zou het nog eens kunnen proberen via Mijn Ziggo in de browser in plaats van via de Vodafone&Ziggo App. Lukt dat niet, dan helpen mijn collega's van Vodafone Business je uiteraard graag verder hiermee. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic