Marinem

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Waarom kan ik niet gebeld worden. Ik heb een abonnement Red unlimited voor 2 jr afgesloten. ent

 
4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Marinem 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dat is een hele goede vraag, waarop ik je geen antwoord kan geven. Ik kan je wel een idee geven en dat is dat als je vandaag klant bent geworden bij Vodafone, het nog wel de gehele dag kan duren voor je volledig bent aangesloten en dan kan het dus voorkomen dat je nog niet gebeld kan worden. Ik verwacht eigenlijk een beetje dat dit het is en dan kan ik alleen maar zeggen, wacht even tot vanavond, want je kan nog aangesloten worden tot 23:59:59 uur. Het wachten duurt dan wel lang, ik weet het. Je kan ook even kijken door je toestellen weer even uit te zetten, en dan weer aan. Misschien heb je al wel contact met is de verbinding nog niet helemaal juist en omdat je toestellen aan staan kan die geen goede aansluiting maken. Dus even uitzetten en weer aan kan helpen. Dan heb ik nog twee laatste pogingen om uit te proberen: 1) vliegtuigmodes zetten en dan weer terug en 2) even een ander netwerk kiezen en dan weer terug zetten naar Vodafone (bij beide zal de simkaart opnieuw op het netwerk worden aangesloten en kan het zijn dat het weer werkt).

Maar ben je net klant, heb dan nog even geduld en zet je toestel af en toe uit en weer aan. Ben je er nu helemaal niet gerust op en heb je al langer een abonnement en lukt het nu opeens niet, dan zou ik contact opnemen met de klantenservice . Maar dit pas echt doen als bovenstaande niet het geval is en je echt zeker bent dat je opeens geen aansluiting meer hebt. Want ook het overstappen van abonnement naar een nieuw abonnement (als bestaande klant) kan soms ook wel eens helpen om je toestel uit te zetten en weer aan. 

Marinem
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mijn vraag is waarom ik niet gebeld kan worden. Mijn mobiel **mobiel nummer verwijderd ivm privacy** werkt niet. Is er soms storing? Om

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Dit is een open community en door iedereen te lezen.
Daarom niet verstandig om je 06 nummer hier te plaatsen! Ik heb je mijn antwoord gegeven, probeer dat eerst eens en neem, als het niet lukt, contact op met de klantenservice. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Marinem

Super onhandig dat je niet gebeld kan worden! Ik heb je mobiele nummer verwijderd uit jouw bericht, omdat je natuurlijk niet zit te wachten op random telefoontjes van personen die jouw nummer hier openbaar hebben zien staan. 

Is vandaag de dag dat je nieuwe abonnement zou ingaan? En is er sprake van nummerbehoud? Of heeft je abonnement (Red Unlimited) eerder wel gewerkt? Daarnaast ben ik ook heel benieuwd of je wel zelf kunt uitbellen en zo niet wat je dan precies krijgt te horen? Ditzelfde geldt voor het gebruik van mobiele data en SMS? Is in het display ook zichtbaar dat je met het Vodafone netwerk bent verbonden? Hopelijk kun je ons wat meer informatie geven om je verder te helpen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic