Hoi @Marinem
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Dat is een hele goede vraag, waarop ik je geen antwoord kan geven. Ik kan je wel een idee geven en dat is dat als je vandaag klant bent geworden bij Vodafone, het nog wel de gehele dag kan duren voor je volledig bent aangesloten en dan kan het dus voorkomen dat je nog niet gebeld kan worden. Ik verwacht eigenlijk een beetje dat dit het is en dan kan ik alleen maar zeggen, wacht even tot vanavond, want je kan nog aangesloten worden tot 23:59:59 uur. Het wachten duurt dan wel lang, ik weet het. Je kan ook even kijken door je toestellen weer even uit te zetten, en dan weer aan. Misschien heb je al wel contact met is de verbinding nog niet helemaal juist en omdat je toestellen aan staan kan die geen goede aansluiting maken. Dus even uitzetten en weer aan kan helpen. Dan heb ik nog twee laatste pogingen om uit te proberen: 1) vliegtuigmodes zetten en dan weer terug en 2) even een ander netwerk kiezen en dan weer terug zetten naar Vodafone (bij beide zal de simkaart opnieuw op het netwerk worden aangesloten en kan het zijn dat het weer werkt).
Maar ben je net klant, heb dan nog even geduld en zet je toestel af en toe uit en weer aan. Ben je er nu helemaal niet gerust op en heb je al langer een abonnement en lukt het nu opeens niet, dan zou ik contact opnemen met de klantenservice . Maar dit pas echt doen als bovenstaande niet het geval is en je echt zeker bent dat je opeens geen aansluiting meer hebt. Want ook het overstappen van abonnement naar een nieuw abonnement (als bestaande klant) kan soms ook wel eens helpen om je toestel uit te zetten en weer aan.