Roel de Weerd

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Waarom kan ik niet bellen met 1201 via mijn prepaid vodafone simkaart

Ik probeerde net het nummer 1201 te bellen via mijn vodafone prepaid simkaart, maar ik krijg daarbij de melding dat dit nummer niet ingebruik is. 1201 staat op de support pagina: https://www.vodafone.nl/support/contact/

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Is het inmiddels gelukt @Roel de Weerd ? Indien de geldigheid van je prepaid kaart verlopen is, dan is dit niet meer mogelijk.
Voor prepaid geldt het volgende: 

Volgens de nieuwe voorwaarden is je beltegoed onbeperkt houdbaar, zolang je ieder half jaar minimaal 1x gebruik maakt van je simkaart. Gebruik maken houdt in: bellen, SMS’en of internetten (bijvoorbeeld een website bezoeken) via het mobiele netwerk. Vervolgens is je prepaid tegoed weer een half jaar houdbaar (let op: dit betreft niet de prepaid bundels). Hiermee zorg je er ook voor dat je de geldigheid van je prepaid kaart verlengt.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Roel de Weerd 
Dit is het klantenservice nummer voor klanten met een abonnement.
Je kan bellen naar het nummer 1200 en dan kies je voor optie 9 (open van 08:00 t/m 20:00 uur vandaag)

Op de pagina waar jij dit aangeeft kan je bij Per telefonisch contact kiezen voor Particulier, Zakelijk en daarna voor Prepaid. Als je die aanklikt die je andere info staan. Ik hoop dat ik je hiermee heb kunnen helpen en als je nog meer vragen hebt aan de klantenservice dan kan je ook de CHAT button gebruiken op die pagina.

Laat nog even weten of deze info goed is dat je zoekt.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Is het inmiddels gelukt @Roel de Weerd ? Indien de geldigheid van je prepaid kaart verlopen is, dan is dit niet meer mogelijk.
Voor prepaid geldt het volgende: 

Volgens de nieuwe voorwaarden is je beltegoed onbeperkt houdbaar, zolang je ieder half jaar minimaal 1x gebruik maakt van je simkaart. Gebruik maken houdt in: bellen, SMS’en of internetten (bijvoorbeeld een website bezoeken) via het mobiele netwerk. Vervolgens is je prepaid tegoed weer een half jaar houdbaar (let op: dit betreft niet de prepaid bundels). Hiermee zorg je er ook voor dat je de geldigheid van je prepaid kaart verlengt.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Haha, ja dat dacht ik ook nog Steven 🙂
Maar niet meer bij geplaatst omdat ik dacht dat het goed zou zijn. Beetje stom natuurlijk, extra info kan nooit kwaad 😛

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

We ontvangen graag nog een reactie van jou @Roel de Weerd. Anders wordt dit topic op korte termijn gesloten. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Is het nummer nog actief @Roel de Weerd?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic