Michael16_11

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Waarom kan ik geen gebruik maken van mijn 1 GB internet en het 6 maanden gratis napster?

Ik heb maandag 27 juli mijn samsung galaxy s6 gekocht. Bij de bijbehorende actie zou ik 1 GB extra data en 6 maanden napster krijgen. Maar ik heb geen code of iets dergelijks gekregen voor het napster account en wanneer ik bij 'mijn tegoed' kijk op MyVodafone, staat er nog steeds de oorspronkelijke 1GB in plaats van de 2GB. Wat moet ik doen?
3 Reacties 3
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Michael16_11

Als het nieuwe abonnement is in gegaan krijg je binnen een week een sms. Ben je te ongeduldig en kun je hierop niet wachten (wat ik me goed kan voorstellen) dan kun je naar de volgende link gaan 😛 https://offers.vodafone.com/nl en de stappen te volgen.
Betreft de 1gb raad ik je aan contact op te nemen met de klantenservice hierover
Michael16_11
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hey steven-

Ik zal contact opnemen met de klantenservice over de extra data, maar als ik de link aanklik en de stappen volg krijg ik een promotieabonnement van TvAnywhere... en dus niet van Napster. Ideeën?
Anonymous
Niet van toepassing
Dan kaart dit ook even meteen aan bij de klantenservice Michael16_11
Als Napster er niet tussen staat kunnen ze dit meteen onderzoeken. Houd er wel rekening mee dat het abonnement in gegaan moet zijn.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic