Daphne2

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Waarom is mijn contractovername geweigerd?

Ik wil graag het vodafone mobiel abonnement overdragen op naam van mijn vader. We hebben tot 2x toe via https://www.vodafone.nl/my/support/contract-overdragen allemaal benodigde persoonlijke informatie aangeleverd, waaronder onze kopie van id, bankafschrift etc. Tot 2x toe wordt deze aanvraag geweigerd. Bij navraag aan de klantenservice en het noemen van het referentienummer, krijg ik geen fatsoenlijk antwoord waarom het geweigerd is en willen ze me niet verder helpen, we moeten maar samen naar de winkel om het te regelen. Dat gaat op korte termijn niet lukken. Ook vind ik het niet netjes dat we zoveel persoonlijke informatie aanleveren, we niet weten wat er mee gebeurt en het blijkbaar nog steeds niet genoeg is. Ik heb aangegeven dat ik de documenten graag via mail doorstuur aangezien het via de site steeds niet lukt. Naar welk mailadres kan ik dit sturen?

3 Reacties 3
Marco
Community Moderator
Community Moderator
  • 149Posts
  • 26Oplossingen
  • 33Likes

Goedemorgen @Daphne2, welkom op de Vodafone Community! Als je op korte termijn niet naar een Vodafone winkel kan komen, dan begrijp ik dat je dit liever online doet.

Zou je het mobiele nummer toe willen voegen aan je profiel? Dan krijg ik inzage in alle acties die zijn gedaan. Ik kan dan ook voor je nakijken waarom de aanvraag is afgewezen. Alleen Vodafone medewerkers hebben inzage in deze informatie.

Als je gegevens hebt aangeleverd via de website, dan komt dit intern bij Vodafone terecht. Als een aanvraag wordt afgewezen, dan worden al je aangeleverde documenten verwijderd. Het is helaas niet mogelijk om deze documenten via e-mail aan te leveren.

Energieboy
Expert
Expert
  • 12498Posts
  • 3602Oplossingen
  • 3280Likes

Als oud rot in het vak kan ik je alleen maar het advies geven om altijd langs een winkel te gaan als je een aanvraag wilt doen. En zeker als je een eerste keer afgewezen bent, dan kan je gelijk navragen wat er nu aan de hand is. Het is wel vreemd dat ze je niet via de telefoon kunnen informeren, zeker als ze een persoonlijke controle met je hebben uitgevoerd en zeker zijn dat ze je aan de telefoon hebben. Maar goed, ik ken de omstandigheden niet, er kan een reden zijn waarom ze het niet telefonisch kunnen melden (ik weet het niet he, ik bedenk ook maar wat). 

Succes en ik hoop dat je er samen met Vodafone uit komt. Anders toch maar even langs een winkel gaan, ook al heb je nu niet zoveel tijd, doe je het later. 

Judith
Community Moderator
Community Moderator
  • 100Posts
  • 26Oplossingen
  • 21Likes

Hi  @Daphne2 we zijn inmiddels weer eventjes verder, en we zijn benieuwd of het is gelukt met de contractovername na het advies van @Energieboy. Laat je het ons weten? Mocht je onze hulp op de Vodafone Community nog nodig hebben, dan staan we natuurlijk voor je klaar! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic