Stansat67

Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Waarom is er na diverse klachten nog steeds geen verbetering in de 4G verbinding in Strijen?

Na diverse meldingen in de afgelopen jaren nog steeds in de wijk "over de Keen" in Strijen geen 4G verbinding?

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Mochten de werkzaamheden geen verbetering opleveren, raad ik alsnog aan om een nieuw onderzoek aan te maken voor de network check @Stansat67 Vermeld daar ook het bovenstaande in (inclusief het oude referentienummer).

Bekijk in context

3 Reacties 3
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Stansat67,
Ik kan me voorstellen dat een goede verbinding van belang is. Zeker als dit al vaker is aangegeven. Waarom er op bepaalde plekken geen verbetering is in het netwerk, durf ik helaas niet te zeggen. Ik zie wel dat er op dit moment werkzaamheden zijn in Strijen. Het beste kun je hiervoor de stappen van onze Network check doorlopen. Aan het einde kun je een onderzoek aanmaken en aangeven wat er precies aan de hand is. Vermeld hier zo veel mogelijk details over de verbinding, hoe lang het al speelt etc. Mijn collega's van de Network crew zullen onderzoeken wat er precies aan de hand is, of er in de nabije toekomst een verbetering zal plaats vinden etc. Had je dit ook al gedaan? 

Stansat67
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

helaas, geen storing in gebied, geen oplossing met opnieuw aanmelden vodafone, minimaal bereik geen enkel blokje maar geeft wel 4G aan.

Permanent IMS melding op telefoon, ik vermoed te weinig klanten die in dit gebied klagen en daarom er geen peiling en nieuwe mast komt.

In Gravendeel wel gebeurt! (extra mast)

Echte 5G misschien de oplossing volgend jaar?

Probleem dateert al van nov 2019 refnr: 9097035

Sinds die tijd geen enkele verbetering buitenshuis.

Overweeg overstap 18 oktober 2021 naar KPN.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Mochten de werkzaamheden geen verbetering opleveren, raad ik alsnog aan om een nieuw onderzoek aan te maken voor de network check @Stansat67 Vermeld daar ook het bovenstaande in (inclusief het oude referentienummer).

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic