Roof

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Waarom is de prijs niet aangepast ?

Ik heb mijn abonoment verlengt van Bel+SMS+Web-2 Altijd €47,50 + Internet Extra 3 GB Actie naar Red B 2 jaar per 21-2-2015. Maar waarom hebben jullie wel de Mb's verlaagt maar niet de prijs ?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi! @Roof ,

Als je denkt dat er iets niet klopt kunnen we dat niet verder verhelpen via het forum daarvoor zijn persoonlijke gegevens van je nodig die niet op te halen zijn via het forum. Je kunt het beste contact opnemen met de klantenservice zodat zij het voor je kunnen nacheken.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Anonymous
Niet van toepassing
Hey @Roof,

Met een red abonnement kun je onbeperkt bellen en sms'en. Dit kan met het bel sms en web abo niet.
Ook hebben beide abonnementen andere voorwaarden.
Deze kun je terug vinden op de website https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abonnement/ of kun je opvragen via de klantenservice. Zie www.vodafone.nl/support/contact

Groetjes stevied86
*moderator edit: tag gefixt*
Roof
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
ik vergat er nog bij te vertellen dat mijn abonoment oficieel pas op 31 mei afloopt dus het abonoment is wel aangepast maar de prijs niet. iets klopt er niet
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi! @Roof ,

Als je denkt dat er iets niet klopt kunnen we dat niet verder verhelpen via het forum daarvoor zijn persoonlijke gegevens van je nodig die niet op te halen zijn via het forum. Je kunt het beste contact opnemen met de klantenservice zodat zij het voor je kunnen nacheken.
Roof
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
het is al aangepast, zag ik op mijn rekening. ik denk datt de app wat achterloopt.
Anonymous
Niet van toepassing
Hey@Roof,

Mocht het binnen een aantal dagen nog niet zijn aangepast. Kun je de app eens verwijderen en opnieuw installeren. Mocht dat ook niet helpen neem dan contact op met de klantenservice zodat zij dit kunnen laten onderzoeken.

Groetjes stevied86
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic