shoof

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Waarom is contact met vodafone zo moeilijk

2 zaken: omzetten van contract. Hiervoor moet je wat formulieren invullen verzamelen en OPSTUREN. Per mail is niks mogelijk. Nu komt het, een formulier niet goed ingevuld? Dan krijg je een mail waarin staat dat het niet in behandeling is genomen.... Dus? ontbrekende formulier mailen, opsturen? NEEEEEEE gehel procedure nogmaals starten. Eerste procedure kostte me 5!! weken en nu ben ik 4!! weken onderweg. Joepie.

2e zaak: Rekening beeindigd contract. Ik krijg een brief, er staat nog een rekening open. Prima, denk ik waar gaat het over? Enkel referentie, geen kopie niks.... nummer is beeindigd dus in my vodafone niks terug te vinden.
Ah denk je als normaal denkend mens, ik ga mailen, neeeee niet mogelijk. Brief? ja hoor offffeee FAX. Jawel Vodafone als vooruitstrevende organisatie kan gefaxed worden...... maar na 1 week? Geen reactie...... wel dreiging dat de rekening uit handen wordt gegeven.


Toe Vodafone, ik ben blij met jullie. op zich goed bereik, goede voorwaarden, maar waarom zijn jullie zo ontzettend moeilijk te bereiken. Ook deze frustratie mag je enkel op forum dumpen, of social media, maar gewoon plain contact is niet mogelijk.
Oh ja bellen, maar dan moet je nog meer tijd hebben want de gemiddelde wachttijd is laaaaaaaaaannngggg.

#jammervodafone #vodafonefax? #komopgewoonpermailbereikbaarzijnvodafone
1 Reactie 1
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
shoof je frustratie is heel begrijpelijk. Vanwege de drukte duurt het momenteel inderdaad langer dan gebruikelijk voordat je iemand kunt spreken. Mijn collega's doen hun uiterste best om iedereen zo goed en zo snel mogelijk te helpen. Je topic voldoet helaas niet aan de regels van dit board, daarom sluit ik dit.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic