Als iemand mij belt terwijl ik in gesprek ben, krijgt deze een dode lijn in plaats van de ingesprektoon. Wat zou dit kunnen zijn?
Hé @Louise1970 dat is natuurlijk super onhandig, fijn dat je je vraag deelt op onze Vodafone Community, welkom! Kan het zijn dat je de optie "wisselgesprek" hebt uitgeschakeld? Je kunt dit als volgt inschakelen:
1. Ga naar "instellingen"op je telefoon
2. Ga naar "Apps"
3. Klik op het telefoon icoontje en daarna rechtsboven op de puntjes
4. klik op "oproepinstellingen" en dan op "aanvullende services"of "overige instellingen", hier kun je de optie wisselgesprek aanzetten.
Kom je er niet uit of is er toch iets anders aan de hand, laat het ons weten!
Wisselgesprek is uit, juist omdat ik wil dat mensen horen dat ik in gesprek ben .
Check, dat klinkt ook wel logisch, anders zou jij in tijdens je gesprek ook wel een melding hebben gekregen van een inkomend gesprek.
Heb je dit op beide nummers op je abonnement? We hebben geen bekende meldingen hierover namelijk en zie ik op de instellingen op beide nummers ook geen enkele afwijkingen terug.
Ja allebei de nummers hebben het. Over en weer weten we het van oh geen toon dan is het vast in gesprek, maar andere mensen die ons bellen beginnen er regelmatig over.
Excuus dat je zo lang moest wachten op een reactie @Louise1970
Ik was de afgelopen dagen op onderzoek en kom eigenlijk tot de conclusie dat beide telefoonnummers niet goed zijn aangemeld op het netwerk.
Wil je hiervoor eens een netwerk switch uitvoeren?
Dat doe je zo:
Instellingen --> mobiel netwerk--> netwerkselectie --> automatisch uitvinken --> verbinding maken met een ander netwerk dan Vodafone NL tot je een foutmelding krijgt --> juiste netwerk selecteren (Vodafone NL) --> automatisch aanzetten. Je toestel even herstarten.
Laat je weten of het daarmee is opgelost?
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.