zeerontevreden

Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Waarom helpen moderators mij niet?

@SamsungExpert

Vind het fijn dat je mn frustratie begrijpt,maar wat ik niet begrijp is het feit dat dit forum vanuit Vodafone wordt
geïnitieerd, allemaal betrokken mensen, behalve diegene die bij die club werken,want die heb ik nog niet gehoord op dit forum, De netwerker (superspecialist of iets dergelijks) verwijst me doodleuk naar de grootste concurrent van deze club (zie eerder antwoord op mijn bericht), wat doet hij op dit forum,zou ik zeggen als ik Vodafone was.
Het is toch een gotspe dat er niemand,die deze berichten leest,reageert en er voor zorgt dat het probleem word opgelost. Zal best dat je Kudos krijgt of oplossingen aangeeft, maar mijn case en vele anderen worden niet opgelost zoals het hoort. Reageren op berichten, teruggebeld worden ipv zever smsen of je goed geholpen bent,want ook daar wordt niets mee gedaan! Wanneer ik dergelijke kritiek over me heen kreeg, zou ik de klant benaderen en het probleem oplossen! Het gaat helemaal nergens over.Het moet voor de forumleden toch ongelofelijk frustrerend zijn dat die K..club of feedback klantenservice er niets mee doet en deze berichten niet volgt De arrogantiie!

Ik ben me inmiddels aan het oriënteren bij de grootste concurrent
*moderator edit: onderwerp verduidelijkt*
5 Reacties 5
zeerontevreden
topicstarter
Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Leest de heer Harry Odenhoven (Directeur Klantenservice) al deze berichten? Wordt hij op de hoogte gehouden van het slechte functioneren van zijn afdeling?
Is er überhaupt wel iemand mee bezig binnen vodafone, want het is toch wel dramatisch als je al die berichten leest over het fout lopen van de Abonnementverlengingen. Ze zeggen wel eens geduld is een schone zaak, maar het wordt wel erg op de proef gesteld.

Hoe jaag je klanten weg.

zeerontevreden
topicstarter
Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik net weer gebeld.....ik word er zo moedeloos van om telkens weer mn verhaal te moeten doen.
In en in triest....Gevraagd of Abdel,die ik gesproken heb mij terug wil bellen, zou hij doen! bij hoge uitzondering!
Je voelt hem al...Abhari: "ik ken geen Abdel mijnheer..." er werken hier 200 mensen.....Dat weet ik : heb ze denk ik allemaal al een keer aan de lijn gehad.....Het enige wat ik vraag is: Een verlenging van mn abonnement + nieuw toestel. Nee ik ga niet naar de winkel, ik bel niet 1201 optie 2 optie 3 (notaben 0,45 euricent per minuut) enz. enz.
Ik weet dat er problemen zijn met het systeem, maar nogmaals bel me terug, help me aan een nieuw abonnement + telefoon.

@ Moderators: Kom met een oplossing!!!! en niet met een zwetsverhaal wat ik al tig heb gehoord!!
O ja, voor ik het vergeet, doe de hartelijke groeten aan mijnheer Odenhoven

Met vriendelijke groet, (ja nog steeds..)

Geert


zeerontevreden
topicstarter
Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ACTIE GRAAG!!!!!

ODENHOVEN
ODENHOVEN
ODENHOVEN
ODENHOVEN
ODENHOVEN
ODENHOVEN
ODENHOVEN
ODENHOVEN
ODENHOVEN
ODENHOVEN
ODENHOVEN
ODENHOVEN
ODENHOVEN.

WANNEER IK ZO MET MIJN KLANTEN OM ZOU GAAN....EEN GOTSPE!!!!!! ZOU ACUUT ONTSLAGEN WORDEN
zeerontevreden
topicstarter
Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

......
Vodafone medewerkers actief. Zij zijn te herkennen aan het Vodafone logootje naast hun naam en hun handtekening onder berichten. .....

Zou graag van één van deze Moderators een reactie cq. een oplossing ontvangen op mijn berichten/abbo verlengprobleem.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
@zeerontevreden , ik heb een aantal berichten verplaatst uit het topic die niet aan de regels voldoen en dit topic op slot gezet. Dit omdat het geen toegevoegde waarde heeft in dit geval. Ik raad je aan om voortaan eerst de regels van een forum te lezen. Dan weet je waarom er niet door Vodafone wordt gereageerd. De opzet van het forum is namelijk dat het is bedoeld voor en door gebruikers. De moderators zijn eigenlijk alleen bedoeld om ervoor te zorgen dat de huisregels worden nageleefd.

Houd altijd in gedachten dat vragen die je hier op het forum zet beantwoord moeten kunnen worden door andere forumgebruikers. Vragen die alleen beantwoord kunnen worden door een Vodafone medewerker horen niet thuis op het forum. Deze topics zullen dan ook zonder waarschuwing op slot worden gezet.

Plaats gerust nieuwe reacties, je bent van harte welkom, maar houd je wel aan de regels.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic