Hey @Arjoh . Welkom hier!
Ik ben na je bericht direct je gegevens ingedoken om te kijken wat er precies aan de hand is en al besproken is.
Hier zie ik dat er 9 juli een case aangemaakt is vanwege het bereik in je woning. Deze case is nog in behandeling.
Ik zie overigens ook dat er vorig jaar een case aangemaakt is en dat deze afgesloten is met de volgende melding
“We controleren dan de signaalsterkte op jouw locatie, of de mast in de buurt goed werkt, of er werkzaamheden zijn en of je toestel en sim-kaart goed samenwerken. Conclusie We kunnen helaas geen 100% indoor dekking garanderen. Goede ontvangst kan door allerlei factoren van buitenaf beïnvloed worden en blijft ondanks dat we ons netwerk continu verbeteren altijd lastig. De outdoor dekking op jouw postcode is in ieder geval goed aanwezig. Oplossing Heb je al gehoord van onze dienst, 4G- en WiFi bellen? Hiermee is het voor het eerst mogelijk zonder extra apps of handelingen te bellen via ons 4G netwerk of jouw eigen Wifi-netwerk. Hiermee zal het bereik in huis een stuk beter worden en is tevens de enige technische oplossing die we je kunnen bieden. Een vereiste voor het bellen via WiFi is een stabiele WiFi-verbinding. Mocht je hiermee alsnog hinder ondervinden, willen we je aanraden even contact op te nemen met jouw provider voor het vaste internet. Lees hier wat het is en hoe je je telefoon ervoor in kunt stellen: www.vodafone.nl/4gbellen “
Werkt je verbinding via de wifi ook niet, momenteel?