J. Tumundo

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Waarom geen earbuds

Dag Vodafone,

Ik heb een paar dagen geleden de S21 ultra 512 besteld en vandaag binnen gekregen. Toen ik aan de telefoon was om de bestelling te plaatsen zeiden jullie dat er geen actie was met earbuds.Ik heb vandaag mijn telefoon binnen en zie ik op de site dat er WEL acties zijn met earbuds en andere. Ik zou eigenlijk dit ook willen hebben. Ben al zolang klant bij jullie en vind ik het wel jammer dat dit nu aan mij voorbij gaat. Ik heb nu de neiging om het toestel opnieuw te bestellen en deze terug te sturen.

 

Kunnen jullie mij hierin niet tegemoetkomen?

Met vriendelijke groet,

Jeanly Tumundo

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Tumundo,

De actie met de Earbuds, is een actie vanuit Samsung. Niet vanuit Vodafone.
Om gebruik te maken van deze actie, dien je aan bepaalde voorwaarden te voldoen.

 

Tot en met 28 januari 2021 kreeg je bij aankoop van de Galaxy S21 of de Galaxy S21+ gratis de Galaxy Buds Live t.w.v. €139 én een Galaxy SmartTag t.w.v. €29,99.

Bij de S21 Ultra kreeg je tijdelijk de Galaxy Buds Pro t.w.v. € 229 en de Galaxy SmartTag t.w.v. €29,99.

Deelnemen
Ga naar www.samsung.com/nl/promo, klik op de promotie, vul het online aanmeldformulier in en upload de volgende documenten uiterlijk 31 maart 2021:

1. Een volledige, leesbare kopie van het geldige pre-orderbewijs van je nieuwe Samsung Galaxy S21, S21+ of S21 Ultra, inclusief vermelding van de naam van de Vodafone winkel of webshop waar je nieuwe Samsung Galaxy S21, S21+ of S21 Ultra is gepre-orderd. De pre-order datum moet binnen de promotieperiode vallen: 14 januari 2021 t/m 28 januari 2021

2. Een foto van de streepjescode van de verpakking met daarop de EAN-code en het IMEI-nummer.

Samsung streeft ernaar de Galaxy Buds Live of Galaxy Buds Pro en de Galaxy SmartTag binnen zes weken na het indienen van een volledige en geldige registratie af te leveren.

 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @J. Tumundo 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik weet niet wanneer je je toestel hebt gekocht maar de actieperiode is van 08-02-2021 t/m 17-02-2021. En ik ga er ook vanuit dat deze actie vanuit Samsung verloopt en niet vanuit Vodafone zelf. Je kan, als je zekerheid hebt dat het toestel gekocht is in de actieperiode, ook eens kijken op deze pagina en je registreren bij Samsung om deze te krijgen: https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=APQMPMYH5GYMC

 

Een overzicht van welke toestellen staan op die site en ook de mogelijkheid om je te registeren staat op die site. Mocht het anders zijn dan zal @Louis  je verder helpen, of een andere Vodafone medewerker.  

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Tumundo,

De actie met de Earbuds, is een actie vanuit Samsung. Niet vanuit Vodafone.
Om gebruik te maken van deze actie, dien je aan bepaalde voorwaarden te voldoen.

 

Tot en met 28 januari 2021 kreeg je bij aankoop van de Galaxy S21 of de Galaxy S21+ gratis de Galaxy Buds Live t.w.v. €139 én een Galaxy SmartTag t.w.v. €29,99.

Bij de S21 Ultra kreeg je tijdelijk de Galaxy Buds Pro t.w.v. € 229 en de Galaxy SmartTag t.w.v. €29,99.

Deelnemen
Ga naar www.samsung.com/nl/promo, klik op de promotie, vul het online aanmeldformulier in en upload de volgende documenten uiterlijk 31 maart 2021:

1. Een volledige, leesbare kopie van het geldige pre-orderbewijs van je nieuwe Samsung Galaxy S21, S21+ of S21 Ultra, inclusief vermelding van de naam van de Vodafone winkel of webshop waar je nieuwe Samsung Galaxy S21, S21+ of S21 Ultra is gepre-orderd. De pre-order datum moet binnen de promotieperiode vallen: 14 januari 2021 t/m 28 januari 2021

2. Een foto van de streepjescode van de verpakking met daarop de EAN-code en het IMEI-nummer.

Samsung streeft ernaar de Galaxy Buds Live of Galaxy Buds Pro en de Galaxy SmartTag binnen zes weken na het indienen van een volledige en geldige registratie af te leveren.

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic