Dit kan verwarring geven aan wat Vodafone nu eigenlijk wil zeggen. Wil je eerst zelf even kijken tot wanneer je oude contract doorloopt. Je mag namelijk 120 dagen voor het aflopen van je oude contract alvast een nieuw contract afsluiten, Vodafone stuurt je daarom dan ook al een melding dat je een nieuw contract kan afsluiten en vragen je daarom ook of je een nieuw contract wil.
Het ingaan van je contract is dan niet direct het moment, dat is de datum van het aangaan van je contract, maar je nieuwe contract gaat pas in na je oude abonnement is verlopen. Stel dat je abonnement nog loopt tot 25 augustus 2024, dan gaat je nieuwe contract in op 26 augustus 2024, maar je contract, die je zojuist hebt afgesloten, gaat al in op 11-06-2024. Omdat je zo snel dit bent aangegaan moeten ze natuurlijk wel een datum vast zetten en zorgen dat je wel na 25 augustus 2024 met je nieuwe contract door kan gaan. Dat is juridisch zo ingebouwd en ik ben het met je eens dat dit erg verwarrend is. Het is dus niet dat Vodafone je niet respecteert, integendeel.
Ik hoop dat ik het een beetje duidelijk heb kunnen uitleggen, mij is dit ook zo eens laten weten door iemand van Vodafone omdat het mij ook niet duidelijk was. Maar om er nu helemaal zeker van te zijn wil ik je vragen om te wachten op een medewerker van Vodafone. Die kan met je mee kijken en je hier een duidelijk antwoord op geven. Wacht nog even en dan krijg je hierop een exact antwoord. Morgen is @Cecilia er weer en die helpt je graag. Voor meer informatie heeft ze wel wat persoonlijke gegevens nodig, lees onderstaande blok en vul je gegevens aan zodat ze gelijk weet over wie het gaat.
⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen. |
Een fijne avond nog gewenst en ik hoop dat het straks allemaal duidelijk is.