Ik ben al jaren Vodafone klant, nooit problemen gehad. Totdat ik 2 jaar geleden een nieuwe Samsung Omnia wou bestellen bij het verlengen van mijn abonnement. Helaas was deze niet leverbaar meer, en kreeg ik (na 2 maanden bellen) een HTC 2D aangeboden. Die is vervolgens op een adres bezorgd waar ik nog nooit gewoond had. Al met al na 4 maanden een brief naar de directie geschreven en een dag later was alles geregeld.
Nu wou ik dit jaar Vodafone weer een kans geven. De Samsung S3 als pre-order besteld met wederom een verlenging vh abbonnement. Ik moest nog wel 50 euro bij betalen, maar de adviseur verzekerde mij dat de prijs op het moment dat de telefoon uit zou komen, hetzelfde zou zijn.
Helaas, WEER werd mijn telefoon op het verkeerde adres bezorgd. Dus nu mijn verlenging geannuleerd en de telefoon terug laten sturen naar Vodafone. Bij het kijken naar een nieuw abonnement zag ik opeens dat Vodafone voor nieuwe klanten WEL de telefoon gratis bij hetzelfde abonnement doet. Echt belachelijk, vooral omdat je trouwe klanten niet eens goed geholpen worden. Op deze manier wordt de keuze om weg te gaan bij Vodafone wel erg gemakkelijk!