Emile1

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Waarom betaal ik 9,99€? Goede aanbieding hoor! 3 maanden gratis netflix... of toch niet

Beste vodafone,
Ik kreeg een tijdje terug een SMS:
"Overal en altijd naar je favoriete muziek luisteren of series en films kijken? We hebben namelijk nog steeds Netflix, Napster of TV Anywhere voor je klaarliggen! Nieuwsgierig? Ga vandaag nog naar http://offers.vodafone.com/nl om je gratis 3-maanden Entertainment te activeren. Afmelden voor sms van Vodafone? Dat kan op http://voda.fo.ne/login"
Naar aanleiding van dit bericht heb ik gekozen voor 3 maanden gratis Netflix (±24 maart 2017). Tot mijn verbazing echter is er in de afgelopen dagen €9,99 van mijn rekening verdwenen richting Netflix! Met een hele vriendelijke mail van Netflix er bij:
"Je gratis maand is binnenkort voorbij Hallo, Bedankt dat je Netflix wilt proberen. We wensen je veel plezier met je abonnement. Nog even ter herinnering: je gratis maand loopt af op vrijdag 21 april 2017. We hopen dat je ook daarna series en films op Netflix blijft kijken. Als je hulp nodig hebt, kun je meer informatie vinden in het Helpcentrum of contact met ons opnemen. Het Netflix-team"
Ik was uiteraard niet van plan om dit bedrag per maand te gaan betalen na de 3 gratis maanden, laat staan wanneer ik dit al na 1 maand moest gaan betalen!!!
Gezien het feit dat ik op dit moment in Zuid-Afrika zit voor mijn werk, ben ik niet in staat om in te loggen op mijn Netflix account en met Netflix contact op te nemen (wetgeving/komt zelfs niet door de vpn).
Dus: kunnen jullie dit AUB verhelpen? Het is per slot van rekening jullie aanbieding geweest voor 3 gratis maanden.
Ben erg benieuwd wat jullie kunnen doen.
Ik heb mijn betaling aan Netflix uiteraard gestorneerd en bij calamiteiten op dit onderwerp verwijs ik ze direct door naar jullie.
Emile

4 Reacties 4
Anonymous
Niet van toepassing
Hoi Emile1

Ik raad je aan om hierover contact op te nemen met de klantenservice. Zij kunnen met je meekijken welke acties er lopen en dit eventueel corrigeren. Vanuit hier kan ik helaas niet in de systemen. Dit is ivm jouw privacy.
Emile1
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Steven,

Bedankt voor je reactie!

Vanuit Zuid-Afrika kom ik niet door bij het 0800-0560 nummer, telkens wordt ik na een keuzemenu of 6 van de lijn gegooid. De chat functie via de app geeft daarnaast al de hele dag aan dat jullie het druk hebben. En tot slot kan een email tot 5 dagen duren.

Kun jij 1 van je kamaraden bij de belafdeling niet vragen of ze mij kunnen bellen? Dan stuur ik je graag mijn afrikaanse nummer in een prive bericht.

E


Anonymous
Niet van toepassing
Ik zou het heel graag voor je willen oppakken. Echter ben ik op dit moment niet aan het werk en reageer ik vanuit hier in mijn vrije tijd. Wat je wel kan doen is een tweet uit sturen naar VodafoneNL via twitter of een bericht posten op de Facebook pagina van Vodafone. Vanuit daar kunnen ze je ook verder helpen.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic