Beste vodafone,
Ik kreeg een tijdje terug een SMS:
"Overal en altijd naar je favoriete muziek luisteren of series en films kijken? We hebben namelijk nog steeds Netflix, Napster of TV Anywhere voor je klaarliggen! Nieuwsgierig? Ga vandaag nog naar
http://offers.vodafone.com/nl om je
gratis 3-maanden Entertainment te activeren. Afmelden voor sms van Vodafone? Dat kan op
http://voda.fo.ne/login"
Naar aanleiding van dit bericht heb ik gekozen voor
3 maanden gratis Netflix (±24 maart 2017). Tot mijn verbazing echter is er in de afgelopen dagen €9,99 van mijn rekening verdwenen richting Netflix! Met een hele vriendelijke mail van Netflix er bij:
"Je gratis maand is binnenkort voorbij Hallo, Bedankt dat je Netflix wilt proberen. We wensen je veel plezier met je abonnement. Nog even ter herinnering: je gratis maand loopt af op vrijdag 21 april 2017. We hopen dat je ook daarna
series en films op Netflix blijft kijken. Als je hulp nodig hebt, kun je meer informatie vinden in het
Helpcentrum of
contact met ons opnemen. Het Netflix-team"
Ik was uiteraard niet van plan om dit bedrag per maand te gaan betalen na de
3 gratis maanden, laat staan wanneer ik dit al na 1 maand moest gaan betalen!!!
Gezien het feit dat ik op dit moment in Zuid-Afrika zit voor mijn werk, ben ik niet in staat om in te loggen op mijn Netflix account en met Netflix contact op te nemen (wetgeving/komt zelfs niet door de vpn).
Dus: kunnen jullie dit AUB verhelpen? Het is per slot van rekening jullie aanbieding geweest voor
3 gratis maanden.Ben erg benieuwd wat jullie kunnen doen.
Ik heb mijn betaling aan Netflix uiteraard gestorneerd en bij calamiteiten op dit onderwerp verwijs ik ze direct door naar jullie.
Emile