Jochem Dijkstra

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Waardoor gaat mijn tegoed op?

Hallo,
ik heb een vraag, ik heb al ongeveer een half jaar dat ik opwaardeer, dan gebruik ik eigenlijk mijn data niet of weinig aan. En ik bel ook niet veel. Na een week krijg ik dan het bericht dat mijn tegoed op is en dat ik te weinig heb. Weet u hoe dit komt

groeten Jochem
2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Jochem Dijkstra
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Daar kunnen we als klanten via de Community niet zoveel over zeggen omdat dit bekeken moet worden in het systeem en dat kunnen we als klanten onderling niet. Daarom advieseer ik je om contact op te nemen via de klantenservice van Vodafone en anders via My Vodafone kan je online chatten in de app en/of via je browser (via deze weg heb je sneller contact en antwoord).

Op die manier kan je vragen wat er aan de hand is en waarom dit allemaal zo snel gaat. Eventueel kan je een bericht sturen via Twitter en/of Facebook en die kunnen je daar ook antwoord op geven.

Via hier is dit echt, jammer genoeg, niet mogelijk. Succes in ieder geval en hoop dat je er snel achter komt waar het aan ligt. Misschien een kleine tip: de mobiele telefoons van tegenwoordig gebruiken altijd wel internet, ook al doe je niets. Je kan dan de telefoon in vliegtuigmodes zetten om te zorgen dat je geen data gebruikt!
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
@Jochem Dijkstra, is het nog gelukt via de klantenservice? Via het Forum kunnen we niet nakijken waar je tegoed aan op is gegaan.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic