hrichard

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

Waardeloze verbinding met Vodafone

Sinds eind augustus nieuwe klant bij Vodafone en inmiddels wou ik dat ik er nooit aan begonnen was.

Sinds het nieuwe abonnement heb ik zeer slecht bereik, voornamelijk op mijn woonadres, maar op andere plekken komt het ook voor.

Inmiddels al meerdere malen contact gehad via de chat, dat helpt voor geen meter en ik krijg flauwekul antwoorden dat Vodafone geen verbinding kan garanderen in huis want dat staat in de voorwaarden, er wordt actief gezocht naar smoesjes door de medewerkers en ik word als klant echt in de zeik genomen. Dat lukt niet want ik ben technisch onderlegd en niet een of andere oude man die er niks van snapt. Dus Vodafone, kom nu eens daadwerkelijk met een oplossing of laat mij kosteloos het contract ontbinden!

Situatie:

Verbinding van zowel mobiel internet als netwerk is slecht, ik haal 5Mb/s binnen en 7Mb/s in de tuin (dat is werkbaar zegt een medewerker.....) Als ik geluk heb, want het netwerk is zeer onstabiel. Met de nadruk dat ik dit dus ook buiten ervaar.

Zowel op 5g als 4g ervaar ik deze problemen.

Bellen is onmogelijk, ik kan de ander amper verstaan en nee, bellen via Wifi is geen degelijke oplossing en daar betaal ik Vodafone niet voor.

Ik woon op 100 meter van een nieuwe zendmast, deze staat er nu zo'n 2 jaar. In een park, mijn huis is het eerste aan het park, geen belemmeringen.

Ik heb al een nieuwe simkaart ontvangen en getest, dit geeft dezelfde problemen.

Simkaarten van Vodafone zijn in een ander toestel getest, dit geeft dezelfde problemen.

Simkaart van een Simpel abonnement van 7 euro per maand getest in beide toestellen, 0 problemen. Met dat goedkope abonnement haal ik een stabiele 70Mb/s binnen.

Voorheen met Tele2 mobiel, geen problemen.

Het ligt niet aan het toestel, het ligt niet aan de simkaart, het ligt niet aan de locatie, ook buiten is het slecht. 

Volgens mij zijn er 2 opties: óf er is een probleem met het netwerk van Vodafone icm de zendmast, ongeacht of het systeem aangeeft dat dit goed werkt. Óf het netwerk van Vodafone is gewoob heel erg slecht.

De service is verschrikkelijk, ik krijg alleen maar standaard antwoorden en ik moet maar opzeggen, dat mag niet kostoos want Vodafone garandeert geen netwerk in huis. Van de pot gerukt gezien bovenstaande informatie.

Heel graag zou ik het contract kosteloos willen ontbinden als dit niet wordt opgelost.

22 Reacties 22
hrichard
topicstarter
Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Steven Vodafone wrote:

Ik heb het gelijk doorgespeeld naar de network crew. Dit staat bekend onder 9937155

Ik krijg zojuist een bericht dat dit is afgesloten.

Zonder reden of mogelijkheid te reageren.

In Mijn Vodafone staat alleen dit:

'Vraag of verzoek gesloten

Je vraag of verzoek is afgesloten. Je kunt geen reactie meer plaatsen.'

hrichard
topicstarter
Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
hrichard wrote:
Steven Vodafone wrote:

Ik heb het gelijk doorgespeeld naar de network crew. Dit staat bekend onder 9937155

Ik krijg zojuist een bericht dat dit is afgesloten.

Zonder reden of mogelijkheid te reageren.

In Mijn Vodafone staat alleen dit:

'Vraag of verzoek gesloten

Je vraag of verzoek is afgesloten. Je kunt geen reactie meer plaatsen.'

Ik heb nu alsnog reactie.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Fijn om te horen dat je vanuit hun alsnog een reactie hebt gekregen @hrichard 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic