Loe13

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Waardeloze retour service

Op do 7-3 aangemeld voor abonnement met toestel. Op za 9-3 deze reeds ontvangen. Dat is snel. Maar daarna ging het allemaal niet zo snel meer.
Het toestel had kuren (zonder dat ik het aanraakte werden er allerlei actie uitgevoerd alsof er een spookje op het scherm zat te duwen).
Op ma 11-3 het toestel volgens de retourprocedure naar Nuth gestuurd met het verzoek een nieuwe te leveren.
Tot op heden niks gehoord of gezien.
Per email nog op do 14-3 nagevraagd hoe het zat. Daar kreeg ik pas op wo 20-3 antwoord op dat het toestel zo spoedig mogelijk wordt verzonden.
Top op heden niks meer gehoord.
Kan dit niet anders dan een waardeloze sevice noemen.
 
9 Reacties 9
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
Hoi Loe13, welkom op het forum! Ik kan me indenken dat dat niet de start van je nieuwe abonnement was, waar je op gerekend had... balen zeg. Als er via mail is aangegeven dat het toestel zo spoedig mogelijk wordt verzonden, dan mag je daar ook van uitgaan. Ik kan je dan ook alleen aanraden om de levering nog even af te wachten.
Loe13
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Waarom kan er niet actief gereageerd worden na ontvangst van mijn retourzending. Waarom moet ik eerst gaan vragen. Als er niet per ommegaande een nieuw toestel wordt verzonden stuur dan een status, een estimate, een referentie oid.
 
En het antwoord dat ik nu kreeg van de klantenservice was ook een dooddoener waar ik niets aan heb en waarvan ik niet echt de indruk kan krijgen dat het met kennis van de situatie is.
 
Geef me maar een telefoonnummer waarmee ik rechtstreeks bij de juiste afdeling een echt antwoord kan vragen.
 
TomS

Gedreven Meedenker
  • 151Posts
  • 9Oplossingen
  • 9Likes
Hoi Loe13,

Helaas is er geen rechtstreeks nummer voor retourzendingen.
Je kan contact op nemen met de klantenservice, zij kunnen de status dan voor je nakijken.
http://www.vodafone.nl/klantenservice/
Loe13
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nog steeds niks. Ik moest mijn track & trace nummer doorgeven.
Pakje is volgens Postnl nu 15 dagen geleden afgeleverd.
Waarom kan Nuth niet pro-actief een status geven?
En wachten is niet leuk maar de frustratie zit hem in het volledig ontbreken van (fatsoenlijke) communicatie.
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Helaas kunnen we je op het forum niet met klantspecifieke problemen helpen zoals nu het geval is.
Ik raad je aan om even contact op te nemen met mijn collega's via twitter of Facebook of om nogmaals de klantenservice te bellen. Als je via social media contact opneemt kun je de link van dit topic erbij plakken. Dan hoef je niet alles opnieuw te vertellen: http://forum.vodafone.nl/t5/Apps-Diensten/Waardeloze-retour-service/m-p/59300#M591
Loe13
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vandaag met Twitter web care bezig geweest. Heeft me ook geen steek verder geholpen. Moet nu weer een 0900 nummer bellen (op eigen kosten natuurlijk). En dat kan pas dinsdag 😞
Het wordt ondertussen wel een never ending story.
 
Wat doen ze in Nuth eigelijk met binnengekomen pakketten? Opstapelen?
 
Gisteren nu een klanttevredenheids onderzoek gekregen van Vodafone klanten service: je snapt wel dat daar alleen maar 0 en slecht ingevuld kon worden.
LindaM

Gedreven Liefhebber
  • 320Posts
  • 50Oplossingen
  • 10Likes
Hoi Loe13,

Ik zie dat mijn collega's via Twitter in gesprek met je zijn. Mocht je nog vragen hebben dan kun je ze via Twitter stellen.
Loe13
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vandaag, na ruim 3 weken eindelijk een nieuw toestel gekregen.
Nu weet ik nog steeds niet waarom het zolang moest duren.
Dus de volgende keer kan het weer net zo gaan.
Geen enkele communicatie en zelf via allerlei kanalen aan de bel getrokken. Een soort "de aanhouder wint".
Deze terugstuur service heeft een flinke schoonmaak nodig.
Wat gaat er toch steeds mis bij Dynafix (nu al meermaals een probleem hiermee gahad) en waarom doet Vodafone nog steeds zaken hiermee?
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Goed om te horen dat je je toestel hebt ontvangen.
Soms duurt een traject langer dan je verwacht. Ik heb je gegevens niet dus ik kan ook niet voor je nakijken waar de vertraging gezeten heeft. Het kan natuurlijk zo zijn geweest dat je nieuwe toestel niet op voorraad was en nog niet verstuurd kon worden. Maar dat is een gok en ik weet niet of dat in dit geval zo geweest is.

Nu maar lekker genieten van je nieuwe toestel toch? Wellicht kun je je ervaringen delen met andere klanten op t forum 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic