Lindseyvanhout

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Waardeloze klantenservice

Ik ben nu al 3 weken bezig om een toestel geleverd te krijgen.

 

29 maart in de winkel een S22 besteld met levertijd 2-3 weken. Mw gaf aan dat dit waarschijnlijk toch wel binnen een week zou zijn.

 

Vorige week contact gezocht via Messenger en daar een onbehulpzame mw gesproken. Toestel zou niet leverbaar zijn, levertijd 2-3weken zou niet kloppen, ondanks dat dit nog steeds op de website staat.

 

Volgende dag gebeld om toestel te wisselen naar een andere kleur, volgens jullie mw en website direct leverbaar. Mw gaf aan dat toestel binnen 48 wordt geleverd.

 

Dinsdag 19-4 nog niks gehoord, weer via Messenger contact gezocht. Mw gaf aan dat toestel gereserveerd was maar niet aangemeld bij Dynalogic, mw gaf aan te escaleren.

 

Woensdag 20-4 nog steeds niks! Weer via Messenger contact gezocht. Antwoord mw; toestel wordt zsm verstuurd.

 

Wat moet je hier nou mee? Mijn oude toestel is kapot, het gaat hier om een zakelijk toestel en ik ben dus niet fatsoenlijk bereikbaar. Ik weet niet wat er gaande is bij Vodafone maar ik heb deze ellende nog nooit meegemaakt. Wat een waardeloze service!!!!

1 Reactie 1
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Lindseyvanhout

Welkom op de community van Vodafone. Dankjewel voor het delen van jouw ervaring. Ik kan me voorstellen dat je er langzamerhand klaar mee bent en het toestel zo snel mogelijk wilt ontvangen. Namens Vodafone mijn excuses voor het ongemak! Het kan verschillende oorzaken hebben waarom het toestel nog niet geleverd is. Vanuit de community kan ik dit helaas niet voor je controleren. Het beste kun je hiervoor contact opnemen met onze verkoop afdeling via 0800-0560 (particulier) of 0800-0500 (zakelijk). Mijn collega's kunnen de order erbij pakken voor je en controleren wat er precies aan de hand is. Ik hoop dat je het toestel snel zult ontvangen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic