Ik ben nu al 3 weken bezig om een toestel geleverd te krijgen.
29 maart in de winkel een S22 besteld met levertijd 2-3 weken. Mw gaf aan dat dit waarschijnlijk toch wel binnen een week zou zijn.
Vorige week contact gezocht via Messenger en daar een onbehulpzame mw gesproken. Toestel zou niet leverbaar zijn, levertijd 2-3weken zou niet kloppen, ondanks dat dit nog steeds op de website staat.
Volgende dag gebeld om toestel te wisselen naar een andere kleur, volgens jullie mw en website direct leverbaar. Mw gaf aan dat toestel binnen 48 wordt geleverd.
Dinsdag 19-4 nog niks gehoord, weer via Messenger contact gezocht. Mw gaf aan dat toestel gereserveerd was maar niet aangemeld bij Dynalogic, mw gaf aan te escaleren.
Woensdag 20-4 nog steeds niks! Weer via Messenger contact gezocht. Antwoord mw; toestel wordt zsm verstuurd.
Wat moet je hier nou mee? Mijn oude toestel is kapot, het gaat hier om een zakelijk toestel en ik ben dus niet fatsoenlijk bereikbaar. Ik weet niet wat er gaande is bij Vodafone maar ik heb deze ellende nog nooit meegemaakt. Wat een waardeloze service!!!!