Hoi
Marcel19710401 Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Ik ben geen medewerker van Vodafone, mag ik dan wel zeggen dat het vervelend klinkt allemaal?
Ik hoop het toch wel, want het is natuurlijk ook heel erg vervelend. Zeker als je je dochter een cadeau wilt doen.
Natuurlijk kan ik je niet helpen, dit is een klanten helpen klanten community en maar dan dit kan ik niet schrijven. Zal wel vragen of
Sharon, een medewerker van Vodafone, met je mee kan kijken wat er nu aan de hand is. Die zou ik het systeem moeten kunnen kijken en misschien dat ze een oplossing voor je kan vinden. Om dit alles een beetje soepel te laten verlopen is het handig als je in je profielinstellingen van de community je postcode en huisnummer hebt geplaatst. Dan kan Sharon alvast even kijken.
Uiteraard hoop ik van ganzen harte dat het snel opgelost kan worden en dat je gewoon kunt bellen. Nu niet bereikbaar zijn is natuurlijk ook geen optie. Zodra Sharon dit bericht heeft gelezen zal ze waarschijnlijk wel een berichtje plaatsen. Dit kan even duren maar soms kan het ook zijn dat ze mijn oproep direct ziet en ze er mee aan de slag kan gaan, dat wil ik er wel bij vermelden. Succes in ieder geval en hoop op een goed bericht!