Takayna

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Waardeloze hulpdiensten

Ok, poging 250

Ik heb dus voorheen via fb, twitter en de chat wat 99% eruit ligt contact opgezocht met Vodafone

Mijn vader had, 2 abonnementen die van hem, en van mij.
Hij is onlangs weg omdat Vodafone een zooitje ongeregeld is.

Ik krijg normaliter een sms als ik 75% over me bundel zit met bellen of internet. Opeens kreeg ik GEEN sms en was ik dus flink over mijn abbo heen vanwege bellen en internet buiten me bundel

Wat blijkt nu, als IK over mijn abbo t ga krijgt mijn vader die onlangs geen gebruiker is van Vodafone, een sms... Hoe onlogisch is dit ? Fix gewoon dat ik weer een melding krijg e. klaar is Kees.

2 Reacties 2
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi ,

Natuurlijk niet en pretje als je over je bundel heen gaat. Ontving je vader het smsje dat jij normaal gesproken zou moeten ontvangen, of lees ik dit verkeerd? Let me know.

Op Twitter & Facebook worden nog steeds tweets en posts verstuurd, heb je al bericht terug ontvangen of niet? Wij op het forum kunnen je niet helpen als het gaat om interne vragen neem dan contact op met de klantenservice dan kan er intern worden gekeken (dit is niet mogelijk via het forum, ook logisch).

Hopelijk kun je gewoon weer rustig aan de slag zonder over je bundel te zitten! Heb je nog vragen zit er niet dwars mee en laat het ons weten, fijne avond.
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic