hordijk1972

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Waardeloze helpdesk bij verlening abonnement

Mijn abonnement verlengt van smart 500 naar smart 200 +500 extra. Abonnement loopt af ergens in oktober, maar staat nu al actief. Krijg ik een SMS dat mijn databundel op is. Blijkt dus die 200 te zijn, maar waar is die 500? Ruim 3 kwartier aan de lijn gehangen. Een bij klantenservice zei dat die niet aangezet was, de andere zei dat er bij verkoop iets mis was gegaan , een andere zei dat het er vanzelf bij kwam....weten die gasten wel wat ze in vredesnaam verkopen?
Afijn, volgens my Vodafone gaat het abonnement in ergens in oktober, waar is dan mijn 500 per maand tot oktober? Niet terug te vinden....
oh, kregen ik ook zo maar 1 euro per maand korting omdat ik al 10 jaar abonnee ben...wauw!
Al met al, kan dus nergens mijn 500 Mb tegoed terugvinden....
heb nog 5 dagen om mijn verlenging te annuleren, ze vragen er wel om...
5 Reacties 5
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi hordijk1972,

Dat is inderdaad verwarrend voor je! Helaas kunnen we dit niet oplossen via het forum via het forum kunnen er alleen Tips & Tricks worden besproken, deze taak is echt voor de klantenservice :(. Via www.vodafone.nl/support/contact/ kun je alle kanalen vinden om met de klantenservice in verbinding te staan.

Hopelijk is dit zo snel mogelijk opgelost en kun je gewoon zorgeloos genieten van de verlenging!
hordijk1972
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Helaas, dat krijg je vaak te horen ja.
inmiddels contract opgezegd.
Zien we over 4 maand wel verder
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Dat is jammer om te horen ! Je bent altijd van harte welkom.

Fijne avond verder.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic