AdriaanH

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Waarde van een klant

Beste Vodafone

Ik ben de laatste 15 jaar altijd klant geweest bij Vodafon/Libertel. Ik heb het merendeel een abonnement met toestel gehad en enkele jaren een simm only abonnement.

5 december stopt mijn abonnement op de S7 Edge. En ik wilde deze verlengen voor 1 jaar.

Na 53 minuten had ik een medewerker aan de telefoon. IK kan mij abonnement verlengen voor 1 jaar met 2 Gig data en 300 Belmin. voor 20 euro en daar kreeg ik ook een euro korting over omdat het Black Friday korting was. DIT IS EXACT dezelfde prijs die nieuwe klanten ook betalen bij Vodafone.

Het feit dat je in 15 jaar ongeveer 7500 euro hebt besteed bij Vodafone zegt Vodafone kennelijk dus helemaal niets.

Na de opmerking van mijn kant: "Kunnen jullie dan helemaal niets betekenen voor trouwe klanten die al 15 jaar klant zijn", werd er gezegd: "Nee Sorry, ik kan niets voor u doen". Op mijn opmerking: "Dan overweeg ik een andere provider te kiezen" werd gezegd: "Dan moet u dat maar doen"

De arrogantie van ZIGGO en een zeer slechte service bij problemen hebben mij doen besluiten om ooit weg te gaan bij ZIGGO. Door de arrogantie en zeer slechte klantenservice van Vodafone ga ik nu afscheid nemen van een Tijdperk.

Waarom kan Ziggo/Vodafone niet dezelfde service bieden als Tele2? Zijn nemen contact op met hun klanten zodra het abonnement verloopt, en bieden hun klanten een voordeel.

Wat is het voordeel om klant te blijven bij Vodafone/Ziggo?

MvG
Adriaan
7 Reacties 7
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi AdriaanH
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat je zegt, het is natuurlijk niet netjes allemaal zoals het is verlopen. Of dit nu arrogantie is van een bedrijf, dat denk ik niet. Er zijn nu eenmaal vaste prijzen gemaakt door het management van Vodafone en die moet de klantenservice dan ook aanhouden. Begrijp wel dat als je al 15 jaar klant bent je wel iets meer verwacht dan 1,- euro en ook nog eens omdat iedereen die krijgt. Ik heb wel eens begrepen dat providers geen onderscheid wensen te maken tussen nieuwe en vaste klanten (bij welke provider dan ook). Ik spreek dan uit eigen ervaring want ik was dus 13 jaar klant bij *** (zal de naam niet noemen, wil niet met modder gooien) en kreeg geen cent korting op mijn abonnement en ben toen ook maar overgestapt naar Vodafone. En ook omdat deze me zei dat ik dat dan maar gewoon moest doen, als ik het er niet mee eens was. Het gaat dus overal zo, merk ik nu.

Het is goed dat je hier je verhaal hebt geschreven. Echter, dit is een klanten helpt klanten Community en ik als klant kan je er niet mee helpen, al zou ik het nog zo graag willen. Maar ik kan je wel een advies geven door een privé bericht te sturen via Facebook en/of Twitter en daarin alsnog te vragen wat ze voor je kunnen betekenen. Eventueel zou je nog kunnen contacten via een chat met de klantenservice. Copy en plak je verhaal vanuit hier en bericht deze via een privé bericht en wie weet kunnen ze op deze afdeling daar nog eens naar kijken.

Misschien dat ze daar wel een voordeel kunnen aanbieden om klant te blijven.
Succes en laat nog even weten hoe dat is afgelopen. Ik hoop met je mee dat ze nog iets voor je kunnen betekenen.
AdriaanH
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het probleem is inmiddels opgelost.
Ik ben naar een andere provider, want daar wilde ze mij wel als klant
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Dan wens ik je veel plezier bij je nieuwe provider en mocht die na een aantal jaren niets voor je willen doen aan kortingen, dan kom je toch gewoon weer terug als nieuwe klant met korting :wink:.
AdriaanH
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
En dat bedoel ik nu met arrogant !

Overigens zeg je dat dit een Community forum is, maar wellicht loopt hier ook een verdwaalde moderator rond die op de loonlijst staat bij Vodafone. Ben niet zo goed in twitter en facebook, en de Chat is niet in gebruik.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Laat ik even duidelijk zijn dat IK NIET WERKZAAM ben voor Vodafone!
Dat zet ik ook in mijn voetnoot, ik ben slechts een klant die graag andere klanten helpt. Dit kan niet altijd omdat het om privacy dingen gaat of abonnementen, in het geval wat jij schrijft. Help graag door een oplossing aan te dragen en mee te denken.

Dus als ik zo'n opmerking maak dan is dat op privé basis en heeft NIETS met Vodafone te maken.
En kom op, het was een grapje zeg! Je zegt dat je probleem is opgelost en dat je naar een andere provider gaat, dan is het toch prima. Je zegt zelf dat het is opgelost en dat mijn hulp dus niet nodig was.

Ja, er lopen ook moderatoren rond en die krijgen wel een salaris van Vodafone, die zijn ook in dienst. Maar die zal je ook nooit zo'n opmerking zien maken en die zijn te herkennen aan MODERATOR achter hun naam. En toch wens ik je veel plezier bij je nieuwe provider.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
AdriaanH Spijtig dat we je niet het gewenste aanbod hebben kunnen doen waardoor je hebt besloten ons te verlaten. Dit is overigens een Community waar klanten elkaar met de beste bedoelingen proberen verder te helpen. Daarnaast zijn er Vodafone medewerkers (moderators) actief die hierop toezien en ook hun bijdrage leveren aan de Community. Deze medewerkers zijn te herkennen aan hun Moderator titel naast hun naam. Energieboy is een gewaardeerd lid van onze Community en is geen Vodafone medewerker. Hij probeerde je wegwijs te maken bij het zoeken van een alternatieve oplossing en deelde daarbij zijn eigen ervaring. Jammer om te lezen dat je zijn handreiking niet op de juiste waarde hebt beoordeeld.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Aangezien we geen reactie meer ontvangen hebben, is dit topic nu gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic