Hoi
AdriaanH Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Wat je zegt, het is natuurlijk niet netjes allemaal zoals het is verlopen. Of dit nu arrogantie is van een bedrijf, dat denk ik niet. Er zijn nu eenmaal vaste prijzen gemaakt door het management van Vodafone en die moet de klantenservice dan ook aanhouden. Begrijp wel dat als je al 15 jaar klant bent je wel iets meer verwacht dan 1,- euro en ook nog eens omdat iedereen die krijgt. Ik heb wel eens begrepen dat providers geen onderscheid wensen te maken tussen nieuwe en vaste klanten (bij welke provider dan ook). Ik spreek dan uit eigen ervaring want ik was dus 13 jaar klant bij *** (zal de naam niet noemen, wil niet met modder gooien) en kreeg geen cent korting op mijn abonnement en ben toen ook maar overgestapt naar Vodafone. En ook omdat deze me zei dat ik dat dan maar gewoon moest doen, als ik het er niet mee eens was. Het gaat dus overal zo, merk ik nu.
Het is goed dat je hier je verhaal hebt geschreven. Echter, dit is een klanten helpt klanten Community en ik als klant kan je er niet mee helpen, al zou ik het nog zo graag willen. Maar ik kan je wel een advies geven door een privé bericht te sturen via
Facebook en/of
Twitter en daarin alsnog te vragen wat ze voor je kunnen betekenen. Eventueel zou je nog kunnen contacten via een
chat met de klantenservice. Copy en plak je verhaal vanuit hier en bericht deze via een privé bericht en wie weet kunnen ze op deze afdeling daar nog eens naar kijken.
Misschien dat ze daar wel een voordeel kunnen aanbieden om klant te blijven.
Succes en laat nog even weten hoe dat is afgelopen. Ik hoop met je mee dat ze nog iets voor je kunnen betekenen.