AntonPeter

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Waar zijn mijn beltegoedden en de koppeling met mijn ziggo?

Gisteren gebeld omdat op mijn account geen bundels of andere gegevens zoals beltegoed meer zichtbaar waren over 2 mobiele nummers. Het lijkt wel of wij mijn echtgenote en ik op mijn account geen abonnement meer hebben. 2 dagen geleden was alles nog zichtbaar!
Mvg AntonPeter
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi AntonPeter
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je Vodafone abonnement koppelen aan die van Ziggo, slechte zaak. Als je mij het eerst had gevraagd dan had ik geschreven, NIET doen, gewoon lekker los van elkaar laten. Op de community van Ziggo lees je wel meer problemen met inloggen van deze twee samen. Maar ja, wat gedaan is kan niet meer terug gedraaid worden.

Je hebt vast nog wel abonnementen en/of beltegoed maar daar gaat waarschijnlijk iets mis. Het eerst wat je zou kunnen proberen is de app er helemaal af gooien en opnieuw te installeren op je telefoon of tablet. Daarna opnieuw inloggen en dan kijken wat er gebeurd. Je zou ook eens kunnen kijken wat je krijgt als je inlogt bij mijn.ziggo.nl - krijg je dan wel alles te zien of lukt het daar helemaal niet?

Gebruik je geen app maar log je altijd in via via My Vodafone? Dan adviseer ik je eens een andere browser te nemen zoals Chrome en/of Firefox. Want ook daar gaat het de laatste tijd wel eens mis mee. Of probeer je koekjes te wissen van je huidige browser.

Kom je er nu helemaal niet meer uit, neem dan contact op met de klantenservice van Vodafone, door te bellen of door een chat te starten. Deze mensen kunnen in het systeem voor je kijken en misschien het een en ander voor je recht zetten.

Het koppelen en/of inzien van gegevens heeft op de community van Ziggo al meerdere topics doen openen en ben bang dat het nog lange tijd zal duren voor het helemaal goed is opgelost.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi AntonPeter
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je Vodafone abonnement koppelen aan die van Ziggo, slechte zaak. Als je mij het eerst had gevraagd dan had ik geschreven, NIET doen, gewoon lekker los van elkaar laten. Op de community van Ziggo lees je wel meer problemen met inloggen van deze twee samen. Maar ja, wat gedaan is kan niet meer terug gedraaid worden.

Je hebt vast nog wel abonnementen en/of beltegoed maar daar gaat waarschijnlijk iets mis. Het eerst wat je zou kunnen proberen is de app er helemaal af gooien en opnieuw te installeren op je telefoon of tablet. Daarna opnieuw inloggen en dan kijken wat er gebeurd. Je zou ook eens kunnen kijken wat je krijgt als je inlogt bij mijn.ziggo.nl - krijg je dan wel alles te zien of lukt het daar helemaal niet?

Gebruik je geen app maar log je altijd in via via My Vodafone? Dan adviseer ik je eens een andere browser te nemen zoals Chrome en/of Firefox. Want ook daar gaat het de laatste tijd wel eens mis mee. Of probeer je koekjes te wissen van je huidige browser.

Kom je er nu helemaal niet meer uit, neem dan contact op met de klantenservice van Vodafone, door te bellen of door een chat te starten. Deze mensen kunnen in het systeem voor je kijken en misschien het een en ander voor je recht zetten.

Het koppelen en/of inzien van gegevens heeft op de community van Ziggo al meerdere topics doen openen en ben bang dat het nog lange tijd zal duren voor het helemaal goed is opgelost.
AntonPeter
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Energieboy bedankt voor je reactie!
Ik ga klantenservice vandaag wel bellen want daar is het door een medewerker van Vodafone administratief verkeerd gegaan. Die medewerker had alle accounts verwijderd echter niet weer opnieuw aangemaakt dus alles is wel gekoppeld maar niet zichtbaar op mij Ziggo en Vodafone account mvg AntonPeter
p.s. Inmiddels contact met Vodafone klantenservice gehad en die medewerker heeft alles naar volle tevredenheid in orde gemaakt. Chapeau!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Super om te lezen dat het opgelost is AntonPeter.
Ik zal het topic sluiten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic