Hoi
AntonPeter Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Je Vodafone abonnement koppelen aan die van Ziggo, slechte zaak. Als je mij het eerst had gevraagd dan had ik geschreven, NIET doen, gewoon lekker los van elkaar laten. Op de community van Ziggo lees je wel meer problemen met inloggen van deze twee samen. Maar ja, wat gedaan is kan niet meer terug gedraaid worden.
Je hebt vast nog wel abonnementen en/of beltegoed maar daar gaat waarschijnlijk iets mis. Het eerst wat je zou kunnen proberen is de app er helemaal af gooien en opnieuw te installeren op je telefoon of tablet. Daarna opnieuw inloggen en dan kijken wat er gebeurd. Je zou ook eens kunnen kijken wat je krijgt als je inlogt bij mijn.ziggo.nl - krijg je dan wel alles te zien of lukt het daar helemaal niet?
Gebruik je geen app maar log je altijd in via via
My Vodafone? Dan adviseer ik je eens een andere browser te nemen zoals Chrome en/of Firefox. Want ook daar gaat het de laatste tijd wel eens mis mee. Of probeer je koekjes te wissen van je huidige browser.
Kom je er nu helemaal niet meer uit, neem dan contact op met de
klantenservice van Vodafone, door te bellen of door een
chat te starten. Deze mensen kunnen in het systeem voor je kijken en misschien het een en ander voor je recht zetten.
Het koppelen en/of inzien van gegevens heeft op de community van Ziggo al meerdere topics doen openen en ben bang dat het nog lange tijd zal duren voor het helemaal goed is opgelost.