Ik had een vraag over MyVodafone (toevoegen van het nr van mijn zoontje in mijn account van MyVodafone);
- eerst 55 minuten met klantenservice medewerker aan de telefoon gezeten, ontzettend lang gewacht, niet gelukt
- ze maakte een case aan en dan moest ik wachten tot ik teruggebeld werd
- vervolgens werd ik 10 min later al teruggebeld door haar, dat het opgelost was, ze had het nr van mijn zoontje toegevoegd aan mijn account
- toen probeerde ik in te loggen in MyVodafone, maar kwam ik hier helemaal niet meer in!
- wachtwoord vergeten aangeklikt, niets ontvangen
- opnieuw klantenservice gebeld, die vertelde mij doodleuk dat ik helemaal geen account had bij MyVodafone, ik zei dat kan niet want daar ben ik zojuist nog mee ingelogd, ze kon niet zien wie mij eerst een uur lang had geholpen.
Kortom; ik ben slecht / niet geholpen en wil graag ergens een klacht indienen, maar dat is nergens te vinden.
Wat een slecht bedrijf zeg, zo ga je niet met klanten om.