ed2

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Waar kan ik zendmastgegevens opvragen?

Ik wil graag mijn zendmastgegevens opvragen omdat ik met een rechtzaak zit en mijn locatie wil aantonen. Ik ben inmiddels in de vodafone winkel geweest in Amersfoort (die aangeven alleen een verkooppunt te zijn en geen klachten te kunnen registreren ). Ook het gratis helpdesknummer kan mij niet verder helpen. Ik wil achterhalen welke zendmast is gebruikt door mijn mobiele telefoon op een specificieke datum in een tijdsvak van 2.5 uur (ik verbleef op dezelfde locatie) maar loop tegen muren aan bij de vodafone organisatie. Hoe kan ik deze gegevens bij jullie achterhalen beste vodafone medewerkers. 

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 12182Posts
  • 3549Oplossingen
  • 3172Likes

Waarom je tegen een muur aanloopt komt waarschijnlijk omdat de mensen van Vodafone, die jij aan de lijn hebt of in de winkel hebt gesproken, geen toegang hebben tot deze informatie door de AVG wetgeving. Normaal gezien is dat wel heel erg fijn want je zou niet willen dat mensen zomaar overal in kunnen snuffelen. Het opvragen van deze informatie kan alleen gedaan worden door justitie en politie, mocht daar echt iets aan de hand zijn. Daarvoor moeten ze zelfs nog eerst toegang krijgen voor ze bij Vodafone kunnen aankloppen. Je moet aantonen dat je ergens bent geweest, of juist niet, dat zal dan via een rechter moeten gebeuren.

Gelukkig is @Cecilia hier aanwezig, ze is werkzaam bij Vodafone, en die kan je hier meer over melden. Maar ga er vanuit dat Vodafone je deze informatie niet zal verstrekken vanwege de AVG wetgeving. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3488Posts
  • 1056Oplossingen
  • 1138Likes

Hi @ed2, welkom hier!

Het klinkt als een vervelende situatie waarin je momenteel zit. De zendmastgegevens zijn niet door jou bij ons op te vragen. Zoals @Energieboy al aangeeft kunnen deze gegevens kunnen enkel en alleen t.b.v. het onderzoek door de politie/justitie opgevraagd worden. Hier hebben wij geen inzage in. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic